חלוץ דנמרק עדיין באופוריה: "מנסה לא לחשוב על חצי הגמר נגד אנגליה"

קספר דולברג, שכבש שלושה שערים בשלבי הנוק-אאוט, מתקשה לעכל שנבחרתו בין ארבע האחרונות: "לפנינו משחק עצום וזה יכול להשפיע על כולנו, ננסה להתכונן הכי טוב שאפשר"

(גודל טקסט)

נבחרת דנמרק עדיין מרגישה בתוך חלום. בתחילת יורו 2020 זה היה יותר כמו חלום בלהות, כי פחות מ-45 דקות בתוך אליפות אירופה והסקנדינבים חשבו על הנורא מכל אחרי שכריסטיאן אריקסן, המנהיג הבלתי מעורר שלהם, התמוטט על כר הדשא, אבל מספר 10 שלהם התאושש מאירוע לב וחש בטוב, במחזור הסיום הם הצליחו להעפיל לשמינית הגמר למרות הפסדים לפינלנד ולדנמרק וביום רביעי הם יעלו על כר הדשא בוומבלי ויפגשו את אנגליה בחצי הגמר – מי יודע, אולי בדרך לשחזור הזכייה ההיסטורית ב-1992.

ברבע הגמר גברה דנמרק על פני צ'כיה הודות ל-1:2 משערים של תומאס דלייני וקספר דולברג במחצית הראשונה והחלוץ עדיין לא נרגע מההישג: "אני לא מצליח לעכל את ההישג עדיין", הודה דולברג, על אף שהיו לו מספר ימים כדי להתאושש ולהפנים, "לפנינו משחק עצום וזה דבר שיכול להשפיע על כולנו, אבל ננסה להתכונן הכי טוב שאפשר, כמו תמיד, ואני בעיקר מנסה לא לחשוב על זה".

דולברג, חלוץ ניס הצרפתית, שיחק רק 159 ביורו הנוכחי, כלל לא שותף בשני המשחקים הראשונים של דנמרק בשלב הבתים, אולם בשני משחקי הנוקאאוט פתח וכבש – צמד מול וויילס ב-0:4 המוחץ ושער ניצחון מול צ'כיה אמור. לקראת המפגש נגד אנגליה ביום רביעי, באנגליה כידוע, אמר: "אני מקווה שאוכל להבקיע שוב, אבל זה לא משהו שאוכל לעשות לבד וכולנו נצטרך לעבוד קשה. אנחנו נבחרת שתקפה ויצרה מצבים ונצטרך להמשיך כך גם באנגליה".

דולברג ושחקני דנמרק חוגגים | Olaf Kraak – Pool/Getty Images

על המפגש מול הארי קיין הוסיף דולברג: "חלוץ מהגדולים ביותר, אחד שיכול להבקיע בכל שנייה על המגרש ויודע לעשות הכל".

5,000 אוהדים דנים בלבד יוכלו להגיע לאצטדיון וומבלי ביום רביעי, אולם ההתאחדות הדנית ייצרה מספר שיתופי פעולה בניסיון להעניק לשחקניה אווירה ביתית ותומכת ככל שניתן. בסך הכל יהיו כ-60 אלף צופים באצטדיון ומובן מאליו שמרביתם יהיו אנגלים, אבל ההתאחדות הדנית דאגה לייצור של אלפי דגלי דנמרק במטרה לחלק לאוהדיה וכמובן שגם לצופים רבים שיגיעו מרחבי אירופה, כולל מישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי