קיין: "לא הפנדל הכי טוב שבעטתי, למזלי הכדור נפל אצלי"

כובש שער הניצחון שהעלה את אנגליה לגמר היורו: "קרדיט לדנמרק. נותר עוד משחק אחד ואנחנו לא יכולים לחכות, איזו הרגשה". סאות'גייט: "כל כך גאה בשחקנים". סטרלינג: "יודעים מה המשמעות של כדורגל במדינה הזו"

(גודל טקסט)

אנגליה חיה את החלום. הלילה (רביעי) היא הבטיחה את הכרטיס לגמר יורו 2020 עם ניצחון 1:2 על דנמרק, ובממלכה מאמינים שזה סוף סוף "מגיע הביתה". שגביע אירופה הנכסף יונף על ידי הארי קיין ביום ראשון הקרוב באצטדיון וומבלי. לשם כך יצטרכו "שלושת האריות" להכניע את איטליה הגדולה, אבל בינתיים – האופוריה בשיאה.

קיין, שלמזלו לא יצטרך לזכור את החמצת הפנדל שלו בחצי הגמר, הודות לכך שכבש את הריבאונד ושלח את אנגליה לגמר, נבחר לאיש המשחק ואמר בסיום: "זה בלתי ייאמן – איזה משחק. קרדיט לדנמרק. חפרנו עמוק והגענו לשם כשזה היה חשוב. הגבנו מצוין. אנחנו בגמר בבית, איזו הרגשה".

על הפנדל ששמייכל עצר לו סיפר החלוץ: "בחרתי לאיזה צד אני בועט, זה לא היה הפנדל הכי טוב שבעטתי. לפעמים אתה מחמיץ והכדור נופל אצלך, למזלי כך היה הפעם".

קיין, שעומד על ארבעה כיבושים ביורו הנוכחי והשתווה לגארי ליניקר כגדול הכובשים בתולדות נבחרת אנגליה בטורנירים הגדולים, הוסיף לגבי הגמר: "אנחנו יודעים שיהיה משחק קשה מאוד מול איטליה. היה לנו טורניר גדול עד עכשיו. נותר עוד משחק אחד בבית ואנחנו לא יכולים לחכות".

הארי קיין, פיל פודן | JUSTIN TALLIS/POOL/AFP via Getty Images

המנג'ר גארת' סאות'גייט הביע גם הוא שמחה: "אני כל כך גאה בשחקנים. זה היה ערב נפלא להיות חלק ממנו. האוהדים היו מדהימים לאורך כל הערב. ידענו שזה לא יילך חלק. המשחק הקודם ברומא היה ממש כזה. אמרנו לשחקנים שנצטרך להפגין עקשנות, שהם יצטרכו להתגבר על קשיים, וזה מה שעשינו".

ראחים סטרלינג סיכם: "זו הייתה תצוגה ברמה הכי גבוהה. נאלצנו לחפור עמוק. זו הפעם הראשונה שספגנו אבל הגבנו טוב והראנו רוח נהדרת. ידענו שיהיה קשה. נשארנו סבלניים וידענו שעם הרגליים והאגרסיביות שיש לנו בקבוצה, נהיה בסדר. זה צעד נוסף בכיוון הנכון. אנחנו צריכים להתרכז בסוף השבוע. צעד אחר צעד. אנחנו יודעים מה המשמעות של כדורגל עבור המדינה הזו. האנרגיה, האווירה, היו מדהימים. עכשיו יש לנו את איטליה. נחגוג קצת ואז נתרכז בה".

שחקני נבחרת אנגליה חוגגים | Laurence Griffiths/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי