וראטי מחמם: "אנגליה תגיע לחוצה, היא מעולם לא שיחקה בגמר"

קשר נבחרת איטליה התייחס ליריבה לקראת הגמר הגדול של היורו: "יהיה להם יתרון ביתיות, אבל האווירה תגביר את המוטיבציה גם אצלנו". וגם: הפנדל הגבולי של סטרלינג, היתרון היחסי והדרך לגבור על שלושת האריות

(גודל טקסט)

יומיים לפני גמר היורו הגדול בין אנגליה לאיטליה באצטדיון וומבלי, כוכב האזורי והקשר המצטיין של פריז סן ז'רמן, מרקו וראטי, דיבר על הגמר המסתמן במסיבת עיתונאים ואף התייחס לפנדל השנוי במחלוקת שקיבלו האנגלים אמש (רביעי) נגד דנמרק בהארכה.

"צפינו במשחק כולנו יחד", גילה וראטי. "אנגליה נבחרת מאוד פיזית, אבל יש לה שחקנים עם שליטה נהדרת בכדור. מגיע להם להיות בגמר ושנינו רוצים לקחת את התואר. יהיה להם יתרון ביתי וזה יהיה סוג של חלום עבורם לזכות שם, אבל האווירה תגביר את המוטיבציה גם אצלנו".

על ההכשלה הגבולית על ראחים סטרלינג: "אני לא חושב שזה פנדל. זה היה שער חשוב מאוד שאפשר לאנגלים לנצח את המשחק. בואו נגיד שזו הייתה החלטה נדיבה. סטרלינג עצמו היה פנטסטי, הוא כל שנה מוכיח את עצמו כשחקן התקפה נהדר ומספק טורניר מצוין. אנחנו שמחים שאנגליה העפילה לגמר, זה יהיה גמר היסטורי לשנינו".

ראחים סטרלינג מוכשל נגד דנמרק | LAURENCE GRIFFITHS/POOL/AFP via Getty Images

על יחסי הכוחות אמר וראטי: "אנחנו רוצים לתת את כל כולנו עד לשריקת הסיום, ככה נהיה שלמים עם עצמנו בכל מצב. כל אחד שישחק – בין אם יפתח בהרכב או רק אם ישחק דקה אחת – ייתן את החיים שלו עבור הנבחרת. אלו רגעים שאולי לעולם לא יחזרו, אם כי אנחנו מקווים שכן. יש לחץ בעיקר בצד האנגלי, מכיוון שהם מעולם לא זכו ביורו, לכן הקבוצה שתגיע רגועה יותר תיהנה מיתרון גדול".

"זה הולך להיות משחק שונה מאוד ביחס למשחק בספרד. מרכז השדה הוא המקום בו אנחנו יכולים וחייבים לעשות את ההבדל. עלינו לקבוע את הקצב, אנגליה מצידה לא תאפשר לנו להגיע להזדמנויות, כך שכל פרט יכול להיות מכריע".

לסיום שיבח הקשר את צמד הבלמים של הנבחרת ושל יובנטוס, לאונרדו בונוצ'י וג'ורג'יו קייליני: "ככל שהזמן עובר, נראה שהשניים רק משתפרים. הם נותנים לך את הביטחון כקשר ללחוץ ללא פחד, מכיוון שאתה יודע שאנחנו מוגנים על ידי שתי תופעות טבע".

ג'ורג'ו קייליני, לאונרדו בונוצ'י | CARL RECINE/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי