חוגגים מוקדם מדי? בתי הספר באנגליה ייפתחו באיחור ביום שני

טירוף מוחלט במדינה לקראת הגמר בראשון: מאות אלפי אזרחים חתמו על עצומה במטרה להכריז על יום חופש לאחר המשחק ההיסטורי במידה וסאות'גייט וחניכיו ינצחו, אפילו בוריס ג'ונסון התייחס: "נראה מה יקרה ואז נחליט"

(גודל טקסט)

כבר כעת, אנגליה לא יודעת את נפשה מרוב אושר. לאחר שהעפילו לגמר היורו הראשון בתולדותיהם הודות לניצחון 1:2 דרמטי על דנמרק בהארכה, במדינה נערכים למשחק ההיסטורי ביום ראשון נגד איטליה כשברחובות לונדון שורר טירוף מוחלט ונדמה כי שום דבר אחר לא מעסיק כרגע את המדינה הגדולה באי הבריטי.

כצפוי, באנגליה כמו באנגליה שוקלים שורת צעדים דרסטיים במקרה ונבחרת שלושת האריות אכן תניף את הגביע ותביא הישג חסר תקדים למדינה. ב"סאן" המקומי דווח על כך שהממשלה בוחנת אפשרות של לא פחות מיום חופש ביום שני, זאת במידה והחבורה של גארת' סאות'גייט תנצח בגמר. מעבר לכך, בלי קשר לתוצאה במשחק, בתי הספר ייפתחו באיחור עקב המאורע ההיסטורי.

לפי הדיווח, כמעט 300,000 אנגלים כבר חתמו על עצומה הקוראת למנהיגיה לאפשר יום חופש מכלל מסגרות היומיום, בתוכם מקומות עבודה, מוסדות חינוך ועוד. אפילו ראש הממשלה בוריס ג'ונסון שקל זאת בחיוב, כשאמר: "בוא נראה מה יקרה ואז נקבל החלטות". אגב, הבקשה הזו של הציבור הרחב באנגליה הגיעה אחרי שנעשתה פנייה לרשויות להכריז על יום חג לאומי במקרה של זכייה היסטורית.

גארת' סאות'גייט. חוגגים מוקדם מדי? | FRANK AUGSTEIN/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי