אביו של הארי מגווייר נרמס בוומבלי ונותר עם צלעות שבורות

הארי מגווייר | LAURENCE GRIFFITHS/POOL/AFP via Getty Images

בלם נבחרת אנגליה סיפר כי אביו נפגע מהאוהדים שפרצו לאצטדיון לפני גמר היורו והתקשה לנשום: "שמח שילדיי לא הלכו למשחק. זה היה מפחיד, לא מאחל לאף אחד לחוות דבר כזה במשחק כדורגל"

(גודל טקסט)

מהומה גדולה התרחשה באצטדיון וומבלי ביום ראשון האחרון, רגעים ספורים לפני גמר היורו, כאשר כמות גדולה של אוהדי נבחרת אנגליה הצליחה לפרוץ את מערך האבטחה ולהשתחל פנימה בצורה לא חוקית. הבוקר (רביעי) הסתבר כי אחד מבני משפחתו של שחקן בנבחרת "שלושת האריות" נפגע ישירות מהמהומות: אביו של הארי מגווייר, אלן, נרמס על ידי ההמון שפרץ לוומבלי ואף נותר עם צלעות שבורות, כשהוא מתקשה לנשום.

הבלם האנגלי של מנצ'סטר יונייטד סיפר ל'סאן': "אבי היה שם. לא דיברתי איתו הרבה אבל אני שמח שילדיי לא הלכו למשחק. זה היה מפחיד – הוא אמר שהוא היה מפוחד ואני לא מאחל לאף אחד לחוות דבר כזה במשחק כדורגל. ראיתי המון סרטונים ודיברתי עם אבי ועם המשפחה שלי. הוא והסוכן שלי נפגעו הכי הרבה. הוא התקשה לנשום בגלל הפגיעה בצלעות, אבל הוא לא אחד שיתלונן הרבה – הוא המשיך הלאה".

אופ"א פתחה אתמול בחקירה של האירוע באצטדיון בלונדון ומגווייר מקווה שהמהומות לא ימנעו מאנגליה את הסיכוי לארח מונדיאל בעתיד: "וומבלי זה מקום מדהים. הוא היה לנו בית נהדר והאוהדים התנהגו בצורה מדהימה, חוץ מאותו קומץ בגמר. אנחנו צריכים ללמוד ונעשה זאת – וזה יהיה מקום אירוח נפלא למונדיאל. אני מקווה שזה לא יחזור על עצמו. אבי תמיד יתמוך בי ויגיע למשחקים, אבל הוא יהיה קצת יותר מודע למה שקורה סביבו. כולנו צריכים להיות יותר מודעים וללמוד מזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי