"קיין, סאקה ובלינגהאם לא יספיקו לאנגליה כדי לזכות ביורו"

play
הארי מגוויר, שחקן נבחרת אנגליה | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.4 06:32

פאביו קאפלו שאימן את הנבחרת האנגלית הודה כי "היא מהטובות בעולם", אך הטיל ספק בחלק ההגנתי: "אין בלמים ושוער מספיקים טובים. זאת בעיה"

(גודל טקסט)

בקיץ הקרוב בגרמניה נבחרת אנגליה תנסה לרשום זכייה ראשונה אי פעם באליפות אירופה, כשהיא נכון לעכשיו אחת הפייבוריטיות הגדולות לזכייה ביורו 2024. עם כישרון התקפי מרהיב בדמותם של הארי קיין, פיל פודן, בוקאיו סאקה, קול פאלמר וג'וד בלינגהאם, נבחרת "שלושת האריות" נמצאת גבוה בסוכניות ההימורים יחד עם נבחרת צרפת לזכות בטורניר.

על אף ההצלחה בשלבי המוקדמות והציפיות הגבוהות כבכל טורניר מאז הזכייה במונדיאל 1966, יש תמיד מי שיצנן את ההתלהבות, והפעם זה מאמנה לשעבר של הנבחרת, פאביו קאפלו. האיטלקי שעמד על הקווים באנגליה בין 2007 ל-2012 והיה רחוק מלהתקרב להצלחה כלשהי בנבחרת הלאומית, הודה כי הוא מאוד "אוהב את שחקני נבחרת אנגליה", אך הטיל ספק בשלמות הסגל והחוליות החלשות שבו.

"הקישור וההתקפה של אנגליה הם מהטובים בעולם, זו נבחרת מהטובות בעולם. יש להם שחקנים כמו בלינגהאם, קיין וסאקה, אבל הבעיה שלהם מגיעה בחלק האחורי", סיפר קאפלו. "אין בלמים מספיק טובים ואני בספק אם זה משהו שישתפר בקרוב או לפחות עד הקיץ. אותו ספק יש לי גם לגבי עמדת השוער. ג'ורדן פיקפורד לפעמים ממש ממש טוב, אבל לפעמים הוא הבעיה הכי גדולה".

פאביו קאפלו בטקס נבחרי השנה של פיפ"א
מתרשם מההתקפה, מטיל ספק מההגנה האנגלית. קאפלו | רויטרס

נבחרת אנגליה תפתח את שלב הבתים של יורו 2024 במשחק מול סרביה, לאחר מכן תפגוש את דנמרק ותנעל מול סלובניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי