ליברפול בשמינית אחרי 0:1 על אאוגסבורג

קוטיניו
קוטיניו | צילום: AFP

מילנר העניק מקום ב-16 האחרונות. 0:3 לשחטאר. גם ולנסיה ולאציו העפילו

קבוצות: אאוגסבורג
(גודל טקסט)

היכולת לא מרשימה, אבל ליברפול תגיע לגמר גביע הליגה עם רוח גבית אחרי שהבטיחה הערב (חמישי) את המקום בשמינית גמר הליגה האירופית עם 0:1 קטן על אאוגסבורג הגרמנית.

 

המייטירדס הגיעו אחרי 0:0 במשחק הראשון, וידעו כי זו אחת האופציות שלהם להשיג כרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. יורגן קלופ פתח בהרכב חזק וכבר בפתיחה קיבל תמורה.

 

 

בדקה ה-5 נגיעת יד של קור העניק פנדל, וג'יימס מילנר שלח אותו מדויק לפינה. המייטירדס שלטו וקוטיניו וגם סטארידג' היו קרובים להוסיף שערים.

 

במחצית השנייה שוב סטארידג' החמיץ מצב קורץ, ולקראת סיום התעוררו האורחים, אך כדור חופשי של סטפילידיס היווני לא מצא את הרשת של מיניולה. ליברפול תהיה בין 16 האחרונות, אך כדי להתקדם במפעל, חייבת לשפר את המחץ.

 

הרכבים

ליברפול: סימון מיניולה, נתניאל קליין, לוקאס, ממאדו סאקו, אלברטו מורנו, אמרה צ'אן, ג'ורדן הנדרסון, ג'יימס מילנר, רוברטו פירמינו, פיליפה קוטיניו (ז'ואאו קרלוס, 80), דניאל סטארידג' (דיבוק אוריגי, 66)

 

אאוגסבורג: מרווין היץ, פול ורהאג, ראגנר קלבאן, כריסטוף יאנקר, קונסטנטינוס ספטילידיס, קאיובי, חליל אלטינטופ, טוביאס וורנר, אלכסנדר אסווין, דומיניק קור, קו ג'ה-צ'אול.

 

מהלך המשחק

דקה 5

ליברפול עלתה ל-0:1 – טעות קשה של החלוץ דומיניק קור שנגע בידו אחרי הגבהה לרחבה. ג'יימס מילנר שלח את הפנדל מדויק לפינה.


מילנר חוגג. שער מהיר (Gettyimages)

דקה 21

שילוב טוב בין סטארידג' לקוטיניו הותיר את הברזילאי במצב טוב מתוך הרחבה, הוא הוא בעט חלש והיץ הדף.

דקה 26

רוחב של אלברטו מורנו מצא את רוברטו פירמינו שמחמישה מטרים שלח לרשת הגבוהה, היץ הדף.


פירמינו בורח לסטפידיס (Gettyimages)

דקה 39

עוד הזדמנות למרסיסיידרס. קוטיניו נבלם, הגיע לריבאונד והשאיר טוב לסטארידג' שמחמישה מטרים ירה לעמוד והחוצה.

דקה 50

איזו החמצה של סטארידג'! קוטיניו חטף כדור והעביר לחלוץ שהיה בנבדל, התקדם הטעה מגן ושלח החוצה מחמישה מטרים.


סטארידג' לא מאמין אחרי ההחמצה שלו (Gettyimages)

 

לאציו – גלאטסראיי 1:3

בצל האירועים האלימים מחוץ לכר הדשא, האזורי עשו דרכם לשמינית הגמר אחרי 1:1 במשחק הראשון. המחצית הראשונה היתה מאופסת אך בליץ של שתי דקות נתן יתרון מהיר כשמרקו פארולו קבע 0:1 בדקה ה-59 וכעבור שתי דקות פליפה אנדרסון הכפיל. אוזטקין עוד צימק אך מירוסלב קלוזה הוותיק סגר עניין בדקה ה-72. צפו בתקציר>>

 


קלוזה חוגג. סגר עניין (AFP)

 

שאלקה – שחטאר דונייצק 3:0

אחרי 0:0 באוקראינה, החבורה של לוצ'סקו הוכיחה כי קבוצת עדיין רמה מעל הליגה האירופית. זה החל בשער נהדר של מארלוס ברזילאי בעקב, טייסון סידר את השני לפאקונדו פריירה הארגנטיני בדקה ה-63 ובדקה ה-77 ויקטור קובאלנקו השלים את החגיגה מעוד בישול של טייסון.

 

אתלטיק בילבאו – מארסיי 1:1

גם בספרד לא היה שקט לפני המשחק כשאוהדי מארסיי החליפו מהלומות עם הבאסקים לפני ההתמודדות. על כר הדשא דווקא מיצי בטשוואי הלוהט נתן יתרון למיצ'ל שמחק את השער של אדוריץ מהמשחק הראשון, אך בדקה ה-81 מרקל סוסאטה סידר לסאבין מרינו את השוויון ששלח את הבאסקים לשלב הבא. צפו בתקציר>>

 


סבין מרינו אחרי שהרגיע את הסן מאמס (AFP)

 

ראפיד וינה – ולנסיה 4:0

העטלפים ממשיכים להשתפר יחד עם פאקו כעוזר של נוויל. אחרי ה-0:6 במשחק הראשון, ה"לוס צ'ה" השלימו 0:10 בסיכום שני המשחקים. רודריגו (59), סופיאן פגולי האלג'יראי (63), פאבלו פיאטי הארגנטיני הוסיף (72) ורובן וסו (88) סגר עניין. צפו בתקציר>>

 


העטלפים לא עוצרים גם בגומלין (AFP)

 

יתר התוצאות: קרסנודאר – ספרטה פראג 3:0 (1:0), לברקוזן – ספורטינג ליסבון 3:1 (1:0). צפו בתקציר >>

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי