"כולם כאן בפחד מהאוהדים, ביום אחד התפרק המועדון"

חשבנו שזה יפסק אחרי החזיזים
חשבנו שזה יפסק אחרי החזיזים | צילום: אודי ציטיאט

בבית"ר י-ם עדיין בהלם: "כשהגיעה הפגיעה בשוער שלהם, הבנו שהלך עלינו"

(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים התקשו לישון הלילה אחרי האירועים הקשים מצד קהל אוהדיהם. הבוקר מספרים שחקנים לספורט1 על הלילה שעברו: " האבוקות לא היו בסדר אבל חשבנו שזה יגמר בזה, עד שהגיעה הפגיעה בשוער שלהם בסיום, שם הבנו שהלך עלינו". מתאר אחד משחקני הקבוצה.

 

אותו שחקן הוסיף: "היה כאן לילה ללא שינה אצל כולנו, ישבנו ודיברנו כל הלילה על מה שקרה, קיבלנו הודעות מהארץ, ראינו איך בתקשורת כל רגע הכותרות קופצות זה היה נוראי, פשוט הרגשה נוראית".

 

 

שחקן אחר תיאר את תחושותיו: "לילה שלם אנחנו יושבים ומדברים על מה שקרה, זה היה ביזיון, מה שקרה היה פשוט ביזיון. כולנו בהלם מכל מה שקורה כאן". אותו שחקן הוסיף והסביר את התחושות מקהל האוהדים: "שחקנים כאן בפחד מהאוהדים, לא היה דבר כזה מעולם, עוד לא התחילה העונה וכבר נגמרה"

 

אוהדי בית"ר ירושלים. "ביום אחד התפרק המועדון" (אודי ציטיאט)

 

את הדברים הקשים שמבטאים השחקנים תיאר אחד מהם במשפט קשה וקצר : "ביום אחד התפרק המועדון, זהו אנחנו מתפרקים". בשעות אלו מנסים השחקנים לעלות על טיסות חזרה לארץ, לאחר שלא הורשו לעלות לטיסה המקורית בשל בעיות עם ציוד הקבוצה.

לאחר שיחות עם השחקנים החליט דובר המועדון לשלוח את דושאן מאטוביץ' וסלובודאן דראפיץ' לדבר עם התקשורת, לאחר שהיתר הודיעו כי הם מפחדים לצאת נגד האוהדים. באותה טיסה בה ינחת מאטוביץ' יימצאו גם הקפטן אלי דסה, בוריס קליימן, שלומי אזולאי, לירוי צעירי, דובב גבאי, איציק כהן, טל כחילה ובן רהב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי