אופ"א תימנע מראדוי לנהל את משחקי סטיאווה

ראדוי. יסתפק בהעברת האימונים
ראדוי. יסתפק בהעברת האימונים | צילום: Gettyimages

המנהל הספורטיבי של אלופת רומניה ייאלץ לשבת ביציע. בקאלי: "יישב לידי בתא הכבוד"

(גודל טקסט)

מירל ראדוי, מאמנה הצעיר וחסר הניסיון של סטיאווה בוקרשט, לא רשאי יותר לשבת על ספסל הקבוצה ולחלק את ההוראות – כך הוחלט אתמול (שני) בוועדת המשמעת של אופ"א, שגם קנסה את הקבוצה ב-50,000 יורו.

 

ראדוי, שמונה בתחילת העונה לתפקיד על ידי הבעלים ג'יג'י בקאלי, היה רשום עד כה בטופס המשחק כמנהל הספורטיבי בליגה הרומנית, אך עם אופ"א הסיפור יותר בעייתי. יריבותיה של סטיאווה, טרנצ'ין אלופת סלובקיה ופרטיזן בלגרד אלופת סרביה, היו אלו שהדליפו את הסיפור לאופ"א, שפעלה באופן מיידי.

 

 

במשחקים של סטיאווה נגד רוזנבורג הנורבגית בפלייאוף הליגה האירופית כבר יעמוד על הקווים עוזר המאמן האיטלקי מרסלו פדראציני. לראדוי לא תהיה ברירה אלא לעבור ליציע. בכך לא מסתכמות כל הבעיות של אלופת רומניה, שנחלשה מאוד לאחרונה וניצבת רק במקום הרביעי בטבלה אחרי שבעה מחזורים, ארבע נקודות מתחת למוליכת הטבלה אסטרה ג'יורג'יו. השאלה כעת היא כיצד תשפיע החלטת אופ"א על ההתאחדות הרומנית, שהתעלמה עד עכשיו מהעובדה שראדוי ניהל את המשחק.

 

בקאלי, הבעלים של הקבוצה, הגיב על פסיקת אופ"א בסגנונו המיוחד: "אין שום בעיה, אבל היינו צריכים לספר שראדוי הוא המנהל המקצועי שלנו ואילו האיטלקי פדראציני הוא המאמן. לא נורא, אולי הרווחנו מזה שראדוי יישב לידי בתא הכבוד ומשם ינהל את המשחק. לגבי האימונים ברור שראדוי הוא האיש – הרי אופ"א לא החליטו שאסור לו לאמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי