מרסלינו: "בנטקה עלה 50 מיליון, כמו התקציב שלנו"

מרסלינו. המסר של ויאריאל ברור
מרסלינו. המסר של ויאריאל ברור |

מאמן ויאריאל עקץ את ליברפול לפני גומלין חצי הגמר (22:05, ספורט1)

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)

במסגרת העליונות שחשים בספרד על הכדורגל האנגלי, הרשה לעצמו מאמן ויאריאל מרסלינו לעקוץ את ליברפול לקראת המשחק הערב בגומלין חצי גמר הליגה האירופית (21:55, שידור ישיר בספורט1 HD).

במשחק הראשון ויאריאל השיגה שער בזמן פציעות באל מדריגל וניצחה 0:1, וכעת "הצוללת הצהובה" שניצחה 21 פעמים במשחק הראשון בהתמודדות כפולה באירופה (כולל אינטרטוטו) ועברה את כל ה-21 – מקווה לעשות זאת גם באנפילד על חשבון האדומים של קלופ.

מרסלינו אמר: "לליברפול יש סגל יוצא מהכלל אם אתה לוקח בחשבון שרק כריסטיאן בנטקה עלה 50 מיליון יורו, שזה כל מחזור הכספים שלנו בעונה שלמה". המאמן למעשה לא דייק בסכום שעלה בנטקה והוסיף עוד 3.5 מיליון יורו (מחירו היה 46.5), אבל המסר ברור. בנטקה גם אמור לא לעלות היום בהרכב הפותח.  

בנטקה באימון. יחכה להזדמנות מהספסל (Gettyimages)

מאמן הצוללת הצהובה שידר רוגע ואמר שהלחץ יהיה כולו על ליברפול: "אין לי ספק שזו תהיה ליברפול אחרת נגדנו מאשר במשחק הראשון. הם ילחצו עלינו בכל המגרש. אך כל זה לא ישפיע עלינו. אנחנו יודעים איך הם ינסו להזיק לנו, אבל אנחנו גם יודעים איך להזיק להם. הגענו לכאן מלאי ביטחון". 

With our fans behind us – there is no impossible! #LFCpic.twitter.com/6gTJxMaBgf

— Anfield Online (@anfieldonline) May 5, 2016

 

מנגד, יורגן קלופ טען אתמול שלא החליט עדיין אם לפתוח עם דניאל סטארידג'. העיתון "ליברפול אקו" יצא במאמר מערכת שקורא למנג'ר הגרמני לתת לסטארידג' את המפתחות. הסיבה? ליברפול חייבת שערים ואין טוב יותר מאשר סטארידג' כדי להשיג אותם. 

 

קלופ טוען שאת ההבדל יעשו האוהדים של ליברפול ולא שחקן זה או אחר. לדבריו גם ויאריאל לא תעמוד בהר הגעש של אנפילד. קלופ משוכנע שויאריאל לא חוותה רעש כזה מימיה וכי זה ישפיע על השחקנים. "אני תמיד מצפה שהאוהדים יעשו קסמים במשחקים בין יריבות באותה רמה". 

הרכבים משוערים

ליברפול: סימון מיניולה, ניית'אן קליין, דיאן לוברן, קולו טורה, אלברטו מורנו; אמרה צ'אן, ג'יימס מילנר, פיליפה קוטיניו, רוברטו פירמינו, אדם ללאנה, דניאל סטארידג'.

ויאריאל: סרחיו אסנחו, חאומה קוסטה, ויקטור רואיס, מתאו מוסאצ'יו, מאריו גספאר, תומאס פינה, ברונו, דניס סוארס, אנטוניו רוקבינה; סדריק בקאמבו, רוברטו סולדאדו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי