חשש במנצ'סטר יונייטד שזלאטן איברהימוביץ' סיים את העונה

זלאטן איברהימוביץ' מקבל טיפול
זלאטן איברהימוביץ' מקבל טיפול | Gettyimages

הכוכב השבדי של מנצ'סטר יונייטד נפגע ב-1:2 על אנדרלכט, מוריניו: "יש לי הרגשה לא טובה". רשפורד על ההעפלה: "עשינו את זה בדרך הקשה"

(גודל טקסט)
במנצ'סטר יונייטד חגגו אמש (חמישי) את ההעפלה לחצי גמר הליגה האירופית בזכות ה-1:2 הדרמטי בהארכה על אנדרלכט (2:3 בסיכום), בידיעה שזכייה במפעל תזכה אותם בכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה.

 

מה שהעיב על החגיגות היה הפציעות של זלאטן איברהימוביץ' ומרכוס רוחו. השניים נפגעו במהלך המשחק ונאלצו לרדת מהמגרש, כשקיים חשש גדול שהכוכב השבדי גמר את העונה. גם לגבי הבלם הארגנטינאי הבשורות לא מעודדות.




 

"אני רוצה לחכות אבל ההרגשה שלי לא טובה בנוגע לשניהם", אמר המאמן ז'וזה מוריניו בדאגה. "אני רוצה לנסות להיות אופטימי אבל אני לא. זה לא נראה פציעות קלות, אבל אני מעדיפה לחכות עד שכל הבדיקות ייעשו ואז נוכל לדבר. אני מאמן, לא רופא".

 

מרכוס רשפורד, שכבש את שער הניצחון בהארכה, אמר בסיום: "לחצנו אותם במחצית השנייה ותקפנו כקבוצה. היו לנו הרבה הזדמנויות והיינו צריכים לכבוש שערים, אבל לפעמים יש משחקים כאלה ומה שחשוב שעכשיו כולם שמחים. עשינו את זה בדרך הקשה".



שחקני יונייטד. הכל בדרך הקשה. צילום: gettyimages

 

השדים האדומים ישתתפו היום (14:00) בהגרלת חצי הגמר שתיערך באולם הכנסים של אופ"א בניון שבשווייץ ביחד עם אייאקס, ליון וסלטה ויגו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי