קיליאן אמבפה נפצע ב-2:3 של מונאקו על טולוז

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

ליגה צרפתית מחזור 1: הכוכב הוחלף אבל הפגיעה התבררה כלא רצינית, קבוצתו יצאה פעמיים מפיגור. וגם: צפו בניימאר מציג עצמו בפני חבריו לפ.ס.ז' שתשחק בלעדיו בשבת מול אמיין

(גודל טקסט)
קיליאן אמבפה נפגע בברכו ויצא בצליעה מכר הדשא ב-2:3 של מונאקו על טולוז ועורר בוודאי דפיקות לב מואצות לא רק בשורות אלופת צרפת אלא גם בברצלונה ובריאל מדריד. אלא שמאוחר יותר התברר שהכוכב בן ה-18 לא סובל מפציעה רצינית והרוחות נרגעו.



מונאקו עצמה יצאה פעמיים מפיגור של 1:0 ו-2:1 בדרך לניצחון במחזור הפתיחה של הליגה הצרפתית. אנדי דלור בישל את השער הראשון לטולוז כבר בדקה השישית כשהסיט בראשו לזינדין משאש שבעט מקרוב פנימה. דלור עצמו כבש את השני בדקה ה-53 כשקיבל כדור מג'ימי דורמאז והטיס אותו מקצה הרחבה לרשת.




אבל האלופה גילתה אופי ומצאה את דרכה לשלוש נקודות ראשונות. ז'ואאו מוטיניו בישל פעמיים מכדורים חופשיים לנגיחות של ז'רמסון בדקה ה-28 וקמיל גליק בדקה ה-70 כשבין לבין היה זה רדמאל פלקאו שקבע 2:2 גם הוא בנגיחה בדקה ה-58.


Neymar during training today. pic.twitter.com/2DLvvhLpzf

— We Are Neymar Jr (@WeAreNeymarJr) August 4, 2017


מחר תשחק פאריס סן ז'רמן בבית מול אמיין. ניימאר שכבר ערך אימון ראשון עם חבריו החדשים יוצג בפני הקהל בפארק דה פרינס אבל לא צפוי לשחק. אגב, לאחר האימון התכנסו השחקנים לארוחה משותפת והמנהיג החדש הציג את עצמו.


בתוך כך, האקסית של ניימאר ברצלונה נמנעה ממבוכה ב-1:1 מול חימנסטיק טראגונה מהליגה הספרדית השנייה במשחק הכנה. פאקו אלקסר כבש בדקה ה-79 לבלאוגרנה את השוויון אחרי שמנואל בריירו קבע 0:1 כבר בדקה ה-11. לואיס סוארס וליאו מסי לא נטלו חלק בהתמודדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי