מאמן אלטאך: יהיה קשה, הקהל של מכבי תל אביב פנאטי

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | אריאל שלום

קלאוס שמידט דיבר במסע"ת לקראת הגומלין בפלייאוף הליגה האירופית ואמר: "יכאב אם לא נגיע לבתים. אנחנו כ"כ קרובים והלחץ עליהם כי הם פייבוריטים". אנגוט-מהופ עדיין פצוע, האוסטרים עשויים לצרף כשרון מזלצבורג

(גודל טקסט)

אלטאך האוסטרית תמריא מחר (רביעי) לישראל לקראת משחקה ביום חמישי נגד מכבי תל אביב, בגומלין פלייאוף העליה לשלב הבתים של הליגה האירופית, אחרי הפסד 1:0 במשחק הראשון. המאמן קלאוס שמידט קיים מסיבת עיתונאים בה אמר: "צפוי לנו משחק קשה מול הקהל פנאטי של מכבי תל אביב".


שמידט הוסיף: "אנחנו רק 90 דקות משלב הבתים של הליגה האירופית. אחרי שבעה משחקים במוקדמות, זה יכאב אם לא נגיע לשם. אנחנו כל כך קרובים. אני מאמין שהלחץ יהיה על מכבי תל אביב כי היא פייבוריטית, אבל לנוכח העובדה שניצחנו משחקים בחוץ העונה, ובין היתר ניצחנו פעמיים בחוץ במוקדמות, אני יכול להיות אופטימי".
 

שניים משחקני ההרכב של הקבוצה לא יוכלו לשחק. לואיס אנגוט-מהופ הקמרוני פצוע עדיין אחרי שלא שיחק במשחק הראשון, והמגן לוקאס גקלבאו שהורחק כבר לא נמצא באלטאך, אחרי שעבר בדיקות רפואיות והצטרף לראפיד וינה. לעומתם הקשר סימון פיסינגר יכול לשחק אחרי פציעה.


קלאוס שמידט. מאמין בסיכויים של אלטאך

קלאוס שמידט. מאמין בסיכויים של אלטאך


המשחק בנתניה יהיה אחד החשובים בתולדות הקבוצה. לפני שנתיים אלטאך היתה במצב דומה, ואחרי הפסד לגימראייש 1:0 בבית הם הציגו יכולת טובה בליסבון, אבל פספסו את העלייה וסיימו ב-0:0.


באוסטריה מגלים אופטימיות רבה לגבי הגומלין, אחרי שמכבי תל אביב הפסידה לבית"ר ירושלים 3:0 במחזור הראשון בליגה. אלטאך אמורה להחתים את הכישרון הצעיר של זלצבורג, מתיאס הונסק, בהשאלה עד סיום העונה במקום גקלבאו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי