בעלי לוגאנו: "אני רותח מזעם, שיחקנו ממש בלי לחשוב"

שחקני לוגאנו מאוכזבים
שחקני לוגאנו מאוכזבים | אודי ציטיאט

אנג'לו רנזטי כעס על הופעת חניכיו בהספד לבאר שבע 1:2 וביקר: "השער המוקדם הרס אותנו, פחדנו לשחק". גם בשוויץ מתחו ביקורת: "אחרי 108 שניות הם דרסו אותנו"

(גודל טקסט)

הפסדה אתמול (חמישי) של לוגאנו להפועל באר שבע 1:2, גרם למשבר גדול בקבוצה. מתחילת העונה המועדון לא מצליח בליגה, למרות שהמועדון חזר לזירה האירופית לאחר 15 שנים. הבעלים, אנג'לו רנזטי, זעם על השחקנים לאחר ההפסד בישראל. בעיתון השווייצרי "בליק" רשמו: "אחרי 108 שניות של בלהות, באר שבע דרסה את לוגאנו וזה גרם לנשיא שלה להשתולל". בעיתון גם מתחו ביקורת על צמד הבלמים של הקבוצה ולאדימיר גולמיץ' וסטיב רולייה: "ההופעה שלהם מול באר שבע הייתה מזעזעת. ביכולת רגילה אנחנו בערך באותה רמה של באר שבע".

"אני אפילו לא מאוכזב, אני רותם מזעם", אמר רנזטי. "אני כועס שלא הוצאנו לפחות נקודה. באר שבע לא קבוצה כזו חזקה, אנחנו פשוט פחדנו לשחק. השער המוקדם הרס אותנו. זה כואב, אפילו כואב מאוד. חסרו לנו יכולת ואינטילגנציה. כמה משחקני ההגנה היו מתחת לכל ביקורת, נתנו להם שני פנדלים ושיחקנו בלי ממש לחשוב. אני לא מבין למה עושה המשחק, דוידה מריאני, שיחק בהגנה".

יחד עם זאת, הבלים גם סייג חלק מהדברים שכוונו כביקורת נגד המאמן, פייר לואיג'י תמי: "ההופעה שלנו הייתה אמיצה נגד קבוצה מנוסה עם הרבה שחקנים בינלאומיים. במחצית הראשונה שילמנו דמי לימוד, אבל בחצי השני שיחקנו הרבה יותר וזה נותן לי תקווה. אנחנו יכול לנצח את הישראלים אצלנו בשוויץ".

המנהל הספורטיבי של המועדון, ג'יובאני אמנה, אף הוא היה מאוכזב: "נרדמנו בדקות הראשונות וזה עלה לנו ביוקר".

אנג'לו רנזטי. תקף את מאמנו ואז סייג (טוויטר)
אנג'לו רנזטי. תקף את מאמנו ואז סייג (טוויטר) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי