מאמן פלזן: "הפועל ב"ש קבוצה התקפית, תהיה מכה להפסיד לה"

מסיבת העיתונאים של פלזן
מסיבת העיתונאים של פלזן | אודי ציטיאט

פאבל ורבה ערך את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק (חמישי, 20:00, ספורט4), הבלם לוקאש היידה הוסיף: "אסור לנו לתת לפקהארט חופש"

(גודל טקסט)
כשהיא מנסה להניח בצד את סערת שיר צדק, הפועל באר שבע תתארח מחר (חמישי, 20:00, ספורט4) אצל ויקטוריה פלזן במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית.


האלופה תאלץ להסתדר ללא הבלם, שמחכה להחלטה בעניינו, ובעיקר אחרי עוד תצוגה מאכזבת בליגה מול הפועל חיפה בשבת. לעומתם, המוליכה הצ'כית תגיע בכושר נהדר בתקווה להשכיח את ה-3:0 מול סטיאווה בוקרשט מהמשחק הראשון.




למסיבת העיתונאים של פלזן לקראת המפגש התייצב המאמן פאבל ורבה ולצדו שחקן ההגנה לוקאש היידה. "אם נפסיד את המשחק, זו תהיה מכה עבורנו. הפועל באר שבע קבוצה התקפית שמנסה לשחק כדורגל אטרקטיבי. נראה איך נצליח להסתדר מולה", אמר המאמן שסיפר כי רומן הובניק לא צפוי לעמוד לרשותו, "שיחקנו בעבר מול הפועל תל אביב בשלב הבתים של המפעל, אבל אני יכול לנחש שזה לא יהיה אותו הדבר".


היידה הוסיף: "דויד לימברסקי פצוע וכמובן שהוא יחסר לנו, אבל עבדנו על כך באימונים כדי לתרגל את ההגנה ואני מקווה שלא תהיה בעיה. אנחנו מודעים לכך שמדובר משחק מאוד חשוב ומרגישים את זה, אנחנו מאוד רוצים לנצח לעיני הקהל שלנו. לב"ש יש קבוצה חזקה עם שחקנים טובים, במיוחד בהתקפה, ונצטרך להיזהר מהם. אנחנו מכירים את תומאש פקהארט ואסור לנו לתת לו חופש".


בפלזן חוששים. פקהארט (ערן לוף) 


המארחת כאמור תפגוש את תומאש פקהראט, החלוץ הצ'כי ששיחק במדי סלביה פראג (2009), ספרטה פראג (2011) ויאבלונץ (2001) במדיה פרח. מרטין זמאן, ששיתף פעולה עם תומאש פקהראט בתקופה שלהם בספרטה, סיפר לתקשורת המקומית על התחושות לקראת המשחק מחר: "יהיה מרגש לשחק מול תומאש, אבל נצטרך לשמור עליו טוב מאוד. אנחנו יודעים מה הפוטנציאל שלו, אם משאירים אותו חופשי ברחבה הוא בדרך כלל מבקיע".


מצבת הפצועים של פלזן תכלול את ואצלב פילאר, אלס שמרק ודויד לימברסקי. האחרון שבר עצם בפניו ועבר ניתוח מסובך. לימברסקי הוא אחד ממנהיגי הקבוצה, כאשר תקופת ההיעדרות שלו צפויה להיות ארוכה. האיום המרכזי על ההגנה של ברק בכר הוא ללא ספק מיכאל קרמנצ'יק, שכבש העונה כבר שישה שערים. על פי ההערכות לצדו של החלוץ יפתחו גם יאן קופיץ ודניאל קולר. מילאן האבל ישחק במקום לימברסקי כמגן שמאלי.


הרכב משוער: מטוש קוזשיק; ראדים רזניק, לוקאש היידה, תומאש הייק, מילאן האבל; תומאש הורבה, פטריק חורושובסקי; מילאן פטרז'לה, דניאל קולר, יאן קופיץ; מיכאל קרמנצ'יק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי