ברק בכר: "התבוסה לסטיאווה משקרת, פלזן הטובה בבית"

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

מאמן הפועל באר שבע דיבר לקראת המשחק מחר (חמישי ב-20:00, שידור ישיר בספורט1) נגד הצ'כים: "זה המשחק החשוב בשלב הבתים, נדע להתמודד עם חסרונות". אימון חלקי בלבד לחיימוב

(גודל טקסט)

בצל פרשיית שיר צדק, שוהה הפועל באר שבע בצ'כיה לקראת המשחק מחר (חמישי ב-20:00, שידור ישיר בספורט1) נגד ויקטוריה פלזן במסגרת הסיבוב השני של שלב הבתים בליגה האירופית. מאמן הקבוצה, ברק בכר, דיבר במסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק.

"לאורך המשחקים האחרונים ויקטוריה פלזן שיחקה טוב", טען המאמן, "יש להם יחס שערים מרשים והם הקבוצה הטובה בבית. זה המשחק הכי חשוב עבורנו בשלב הבתים. התבוסה שלהם 3:0 לסטיאווה בוקרשט משקרת".

על ההיעדרויות, בדגש על אי יציאתו של צדק למשחק: "נדע להתגבר על חסרונות כאלה ואחרים. יש לנו את לואי ואת חאתם, והם בלמים מספיק טובים שיעשו את העבודה ויעזרו לנו להתגבר על חסרונו".

פקהארט. הרגיש בבית
פקהארט. הרגיש בבית (אודי ציטיאט, צ'כיה)

החלוץ הצ'כי תומאש פקהארט ישב אף הוא לצד מאמנו, וחש בבית מול הכתבים המקומיים ששאלו אותו שאלות בשפתו: "המשחק מחר הוא הכי חשוב, אנחנו באים מוכנים ונראה מה יהיה. אנחנו רוצים להיות דומיננטיים בליגה שלנו. במשחק הראשון ניצחנו ואנחנו מקווים גם במשחק הזה להביא נקודות".

על ההרגשה בצ'כיה: "זו פעם ראשונה אחרי הרבה זמן שאני מגיע לצ'כיה ומשחק פה. הפעם האחרונה הייתה מזמן. יגיעו הרבה חברים שלי והמשפחה הקרובה כך שזה נחמד מבחינתי".

תקוות רבות תולים חבריו של פקהארט גם בטוני וואקמה, שפורח במשחקים באירופה. את כל חמשת שעריו האחרונים הבקיע הגנרל במוקדמות ליגת האלופות ובמפעל האירופי. ג'ון אוגו, חברו הטוב של טוני, אולי ישאב עידוד מכך שבית המשפט לתעבורה נעתר לבקשת פרקליטו, עו"ד איתי יצחק, ואישר להחזיר לו את רישיון הנהיגה, בסיומה של השלילה המנהלית שהושתה עליו לאחר שנתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול.

בכל הנוגע להרכב, השוער גיא חיימוב עדיין מתלונן על כאבי גב והערב ערך אימון חלקי בלבד. שיתופו מחר מוטל בספק, ודודו גורש מועמד לתפוס את מקומו בין הקורות.


וואקמה ואוגו הערב בפלזן (אודי ציטיאט, צ'כיה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי