הפועל ב"ש עברה את אחד הערבים המורכבים בתולדותיה

טוני וואקמה
טוני וואקמה | אודי ציטיאט

אלופת המדינה עדיין מנסה לברר כיצד נמצא חומר אסור בבדיקת הסמים שעבר שיר צדק, ובמקביל נאלצה להתכונן ולהתמודד מול פלזן. שרון ניסים מחכה למשיח ומסמן את השלב הבא כמטרה

(גודל טקסט)

 הפועל באר שבע עברה אתמול (חמישי) בצורה סבירה את אחד הערבים המורכבים בתולדותיה. כן, לא פחות מכך. מאז ההודעה בעניינו של שיר צדק האלופה נמצאת בסחרור, כשכולם נמצאים בעין הסערה. הימים האלה הם ימים שבהם יכול להיקבע עתיד המועדון – וכן, אני לא מגזים.

נכון לכתיבת שורות אלה עדיין לא ברור מאין הגיע החומר שנמצא בדגימת השתן של שיר צדק וחוסר הידיעה היה גורם קריטי בהכנה של הקבוצה למשחק. הטלפונים לתזונאית המועדון היו רבים, כשכל אחד מהשחקנים מוטרד מהאפשרות שגם הוא נושא את החומר האסור בגופו והחשש האישי שהוא יפול בגורל ויצטרך לתת דגימת שתן בסיום המשחק.

אם לא די בכך, תוסיפו לאמור לעיל את רשימת הפצועים את היכולת המקצועית הלא מזהירה ותקבלו את כל התנאים לקבלת תבוסה במשחק חוץ באירופה מול קבוצה סופר ביתית. אמעט מלהיכנס לעניינים מקצועיים הפעם, אך אומר שגורש שלא שיחק זמן רב הוכיח שאין תחליף לכושר משחק, דור אלו עוד יהיה מגן מצוין, אבל הוא עדיין לוקה מאוד במשחק ההגנה, וקורהוט הפך להיות לחולייה החלשה ביותר בהגנה, או שאפשר לסכם זאת גם כך – ממתינים למיגל ויטור.


קורהוט. הפך לחוליה החלשה בהגנה (אודי ציטיאט)

למרות כל זאת, האלופה בעיניי הוכיחה שלפני הכל יש בשורותיה אנשים חזקים מנטאלית, היא שיחקה כקבוצה, לא התפרקה והוכיחה שלמרות הסערה למועדון הזה יש שורשים יציבים שידעו להחזיק אותו יציב על הקרקע, למרות הצונאמי שהוא עובר. באותה מידה שהאלופה סיימה את המשחק עם הפסד, היא יכלה גם לחזור עם תוצאה טובה יותר, אבל אחרי שראינו כבר שתי יריבות בבית אפשר בהחלט לצפות מהאלופה לעבור את שלב הבתים ולהגיע ל-32 האחרונות בליגה האירופית. זה אפשרי ואפילו ריאלי.

עד למשחק הבא יש עוד שלושה שבועות, כך שעד אז ישנה סבירות גבוהה שצדק יושעה מפעילות לתקופה ארוכה, אלא אם יקרה נס בבדיקה השנייה, אולם מיגל ויטור יחזור כסוג של משיח למרכז ההגנה. זו אמורה להיות זריקת מרץ אדירה, גם מקצועית וגם פסיכולוגית, כי תרומתו ומנהיגותו ידועים לכל.

נחזור לסיום המשחק, אמש כשהחשש הגדול היה מי יפול בגורל וייבדק על ידי אופ"א. אולי משהו במזל של האלופה התהפך אמש, כי לא נערכו בדיקות בסיום המשחק, כששאלתי האם השחקנים נשמו לרווחה התשובה הייתה קצרה, אפלה אבל מלאת תוכן: "זה לא היה משנה".


לפחות במשחק הבא כבר צפוי לפתוח מיגל ויטור (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי