"זו לא אותה הפועל ב"ש מהעונה שעברה, אין את אותה רוח קרב"

שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע | ערן לוף

ברומניה בטוחים שסטיאווה בוקרשט פייבוריטית במשחק בחמישי בליגה האירופית (20:00, ספורט4): "אם המשחק היה בשנה שעברה היה מה לפחד", "השחקן הכי טוב עזב והיא מפסידה הרבה בליגה". אפשרות שאליבק יחזור לסגל

(גודל טקסט)
סטיאווה בוקרשט מגיעה למשחק ביום חמישי מול הפועל באר שבע במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית עם הרבה ביטחון לאחר הניצחונות בשני המחזורים הקודמים על ויקטוריה פלזן (0:3) ולוגאנו (1:2, בחוץ).


עיתון "פרו ספורט" המקומי כתב שהנציגה הרומנית הוגרלה לבית קל מאוד והיא צפויה לסיים אותו עם הכרטיס לשלב הבא. ב"גאזטה ספורטרילור" פרטו את הבעיות של הפועל ב"ש בתקופה האחרונה ושאלו האם הולך להיות משחק קל לסטיאווה. "אם המשחק היה בשנה שעברה או במוקדמות ליגת האלופות השנה התשובה הייתה שלסטיאווה יהיו הרבה בעיות בישראל. אבל עכשיו זו ממש לא אותה קבוצה ולא אותה רוח קרב. באר שבע מפסידה בליגה ובאירופה".




הרומנים ערוכים לכל ההפתעות של ברק בכר, כך לפחות טוענים הכתבים המקומיים, כולב לחאלד חלאיילה הצעיר שכבש מול הפועל רעננה. בתקשורת המקומית אף מציינים את הפתיחה הגרועה בליגת העל, הפציעה הארוכה של מיגל ויטור והשחרור (השגוי, לטענתם) של אובידיו הובאן.


הרומנים טוענים שאלונה ברקת חשבה שהובאן מבוגר מדי וסיים את תפקידו בקבוצה, למרות שהיה בורג חשוב בעונה שעברה ואהוב מאוד על ידי האוהדים. גם עזיבתו של מאור בוזגלו ("השחקן הכי טוב בעונה שעברה") הוזכרה ככזו שפגעה באלופת ישראל.


שחקני הפועל באר שבע. לא אותה קבוצה מהשנה שעברה (ערן לוף)
שחקני הפועל באר שבע. לא אותה קבוצה מהשנה שעברה (ערן לוף) 


בצד המקצועי, ההחלטה בנוגע לשיתופו של החלוץ דניס אליבק תתקבל רק ביום שלישי. למרות ההחלטה להשעות את השחקן ודבריו של המאמן ניקולאי דיקה שהוא לא רוצה לראותו בקבוצה, טוענים הכתבים המקומיים שאם השחקן יתנצל על אירוע זריקת סרט הקפטן במשחק האחרון מול וולונטארי הוא עשוי לחזור לסגל.


בתוך כך, גם שחקן העבר של נבחרת רומניה גבי באלינט תקף את התנהלותו של אליבק: "הוא בטח חושב שהוא דייגו מראדונה או גיאורגי חאג'י. איך שחקן שלא כבש העונה בליגה יכול להיות שווה עשרה מיליון יורו?". חאג'י, כוכב העבר של סטיאווה, עקץ את הבעלים ג'יג'י בקאלי כשאמר: "אם אליבק היה בידיים שלי הוא היה מתנהג אחרת. הייתי יודע מה לעשות איתו".

 

דניס אליבק. יש הזדמנות להתחרט (gettyimages)דניס אליבק. יש הזדמנות להתחרט (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי