"בקאלי שיחק אותה שוב, דיקה טוב יותר מהמאמנים האחרים בליגה"

ניקולאה דיקה
ניקולאה דיקה | טוויטר

ברומניה מפרגנים למאמן הצעיר של סטיאווה בוקרשט, רגע לפני המפגש עם באר שבע (חמישי, 22:00, ישיר בספורט2). הבעלים המעורר מחלוקת יודע: " דיקה יככב בליגת האלופות מי לא ירצה אותו?"

(גודל טקסט)

מאמן סטיאווה בוקרשט, ניקולאה דיקה, הוא המאמן היחיד בליגה הרומנית שאין לו תעודת פרו, והיום (שלישי) ה"גאזטה ספורטורילור" הרומני פירגן למאמן בן ה-37 כשהכריז: "ג'יג'י בקאלי שיחק אותה שוב". סטיאווה מוליכה את הליגה הרומנית ועד כה הקבוצה הרומנית מושלמת בליגה האירופית. המאמן הצעיר הערים על ברק בכר במשחק הראשון בבאר שבע, וניצחון ביום חמישי (22:00, שידור ישיר בספורט2) יבטיח לסטיאווה עלייה לשלב הבא.

מאז עונת 2005/6 סטיאווה לא השיגה רקורד כה מרשים בשלב הבתים בליגה האירופית, וה"ספורטורילור" ממשיך לפרגן לדיקה: "בקאלי לקח חלוץ לשעבר עם תשוקה לכדורגל ויידע שצבר כשחקן, והוא טוב בהרבה מ-13 מאמנים אחרים בליגה שעברו את כל הקורסים הנדרשים".

המנהל המקצועי של סטיאווה, מיחאי סטויקה, הציע לבקאלי להאריך לדיקה את החוזה שמסתיים ביוני 2018, אבל בקאלי כמו בקאלי בינתיים מסרב: "מיחאי הציע לי להאריך לדיקה את החוזה אז שאלתי אותו: 'למה, יש מישהו שרוצה להחתים אותו? אם הוא רוצה להרוויח 2-3 מיליון יורו לעונה אז הוא צריך להישאר עונה נוספת אצלנו, כי סכום כזה הוא יכול להרוויח רק במפרץ הפרסי. אני יודע שהוא בחור חכם והוא בטוח ירצה להישאר, הוא יודע טוב מאוד מי עשה אותו סופר גיבור'. אם שנה הבא דיקה יככב בליגת האלופות מי לא ירצה אותו?".

בפן המקצועי, דיקה עדיין לא החליט האם לשחק עם דניס אליבק, שחזר לשחק לאחר הריב שהיה לו עם המאמן. דיקה שוקל לפתוח עם החלוץ הצרפתי, הארלם גנוהרה, שכבש צמד מול באר שבע והוא מלך השערים של הליגה עם תשעה כיבושים. אחר אליבק עוקבים מספר סקואטים שצפויים להגיע להתמודדות ביום חמישי, ולכן החלוץ ששוויו כ-11 מיליון יורו עשוי לשחק במידה כזו או אחרת.

ג'יג'י בקאלי. ייצר עוד יהלום (טוויטר)
ג'יג'י בקאלי. ייצר עוד יהלום (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי