"איך חמישה שופטים לא ראו שאלו נגע ביד?"

אלו
אלו | אודי ציטיאט

בודסקו מסטיאווה בוקרשט הוסיף לאחר ה-1:1 מול האלופה: "היינו יכולים לנצח. מכוער שהאוהדים שלנו שרקו בוז לאליבק, יש להם מה ללמוד מאוהדי באר שבע"."סאבאח": "אלו עשה צחוק מהשופט"

(גודל טקסט)

"היינו יכולים לנצח את הפועל באר שבע כי היה פנדל ברור לטובתנו", כך אמר קונסטנטין בודסקו, קשר סטיאווה בוקרשט, בסיום המשחק מול האלופה הישראלית בשלב הבתים בליגה האירופית, "איך חמישה שופטים לא ראו שדור אלו נגע ביד?".

השופט הטורקי חליס אזקיה ספג ביקורת קשה בארצו בעקבות הטעות. "דור אלו עשה צחוק מאזקיה והמוניטין של שופטי טורקיה ספג מהלומה נוספת בתוך 24 שעות", נכתב באתר "סאבאח", "לא הספיקה הטעות של קונייט צ'קיר שאישר שער מעמדת נבדל לטוטנהאם מול ריאל מדריד?

דניס אליבק, שפתח לראשונה מאז שזרק את סרט הקפטן של הקבוצה, הוחלף בדקה ה-70 לקול שריקות בוז צורמים מהיציעים של סטיאווה וגם על זה היה לבודסקו מה לומר: "מה שהאוהדים עשו לאליבק היה מכוער. הוא כבש בעונה שעברה הרבה שערים ותרם את שלו לקבוצה. על טעות אחת שעשה עם סרט הקפטן הוא זוכה לבוז? אולי כדאי שנלמד מאוהדי הפועל באר שבע שנשארו אחרי שהפסידו לנו 2:1 אצלם בבית ומחאו כפיים לשחקנים שלהם".

פלורינל קומאן בן ה-19 שכבש את השער לרומנים זכה למחמאות מהבעלים ג'יגי בקאלי : "הוא אולי לא טוב כמו קיליאן אמבפה, אבל הוא יותר כשרוני ממנו. לדעתי הוא הכישרון הרומני הכי גדול אחרי גיאורגי חאג'י והזמן יוכיח את מה שאני אומר".


קומאן מול אלו. "יותר כשרוני מאמבפה" (AFP)

בקאלי הוסיף: "עלינו לשלב הבא והרווחתי גם 170 אלף יורו. היה מגיע לנו פנדל והיינו צריכים לנצח, אבל זה כבר לא משנה. המאמן ניקולאי דיקה הציב מחליפים כדי שהצעירים יוכלו לשחק עם הבוגרים. יש לנו מאמן גאון כי באר שבע התגלתה כיריבה לא קלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי