צפו בתקציר: 0:0 לצסק"א ונאתכו אצל הכוכב האדום

נאתכו
נאתכו | Getty

הליגה האירופית, שלב ה-32 משחק ראשון: הרוסים היו עדיפים וייצרו יותר הזדמנויות, על שתיים מהם אחראי הקשר הישראלי (90 דקות). הסרבים לפחות לא ספגו שער חוץ, האוהדים שלהם הבעירו את היציעים

(גודל טקסט)
הכוכב האדום בלגרד וצסק"א מוסקבה סיימו ב-0:0 במשחק הראשון בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, תוצאה ששתי הקבוצות יכולות לצאת מרוצות ממנו. הקבוצה של ביברס נאתכו ששיחק 90 דקות לא הפסידה אבל מצד שני לא כבשה שער חוץ מה שמותיר סיכוי לסרבים.


מי שציפה למשחק חם וסוער, בשל המוניטין של אולטראס הכוכב האדום וגם הקשר ההדוק בינם לבין האולטראס של ספרטק מוסקבה, לא התאכזב. גם הקור העז (מעלה מתחת לאפס) שפקד את בירת סרביה, לא מנע מהסרבים להבעיר את היציעים. צסק"א היתה טובה יותר, הניעה כדור ואף הגיעה למספר כפול של איומים מיריבתה.




נאתכו כאמור פתח בהרכב והיה מהבולטים בקבוצתו. בדקה ה-66 בעט כדור חופשי ומילאן בוריאן, שוער הכוכב האדום, קלט. כעבור שש דקות סובב הקשר הישראלי כדור קרן ממש אל תוך השער אבל איש מחבריו לא ידע לשים ראש או רגל ולהכריע את המשחק.




CSKA Moscow fans in Belgrade 13.02.2018 #ultras#pyro#fans#cska#moscow#redblue#partizan#crvena#zvezda#europaleague#belgradepic.twitter.com/NbaNKckRBd

— FanSceneEU (@FanSceneEU) February 13, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי