הזאר: "אם הגמר יהיה משחקי האחרון, אעשה הכל כדי שנזכה"

שחקני צ'לסי חוגגים
שחקני צ'לסי חוגגים | AFP

לאחר עלייתה של צ'לסי לגמר הליגה האירופית, הכוכב הבלגי התייחס לעתידו: "אני עדיין לא יודע מה יהיה". קפה שהציל שני פנדלים דיבר על הסוגיה בגביע הליגה: "זה היה אירוע שלמדתי ממנו ואמרתי שאני מצטער"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

אחרי משחק מורט עצבים צ'לסי עלתה לגמר הליגה האירופית לאחר דו קרב פנדלים שהסתיים ב-3:4 לבלוז נגד פרנקפורט, שחילצה 1:1 בסטמפורד ברידג' למשך 120 דקות. גיבור הניצחון היה קפה שספג השמצות לאחר שסירב להיות מוחלף בגמר גביע הליגה נגד מנצ'סטר סיטי והפסיד בדו קרב הפנדלים, אבל הפעם השוער היקר בעולם הצדיק את התשלום הרב שאתלטיק בילבאו קיבלה עבורו עם שתי עצירות גדולות מהנקודה הלבנה.

קפה אמר בסיום: "היום ניצחנו וגמר גביע הליגה הפסדנו, זה כדורגל. שיחקנו ממש טוב נגח קבוצה חזקה ואני שמח על הניצחון". האירוע בגביע הליגה? "וומבלי היה אירוע שלמדתי ממנו ואמרתי שאני מצטער וצריך להמשיך הלאה".

מי שכבש את הפנדל המכריע היה כוכבה הבלגי של הקבוצה אדן הזאר שייתכן שערך את הופעתו האחרונה לעיני הקהל הביתי לפני המעבר הצפוי לריאל מדריד בקיץ. הקשר דיבר על הניצחון ושלח רמז על עתידו: "אם זה המשחק האחרון שלי, אעשה הכל כדי שהמועדון הזה יזכה בגביע, אני עדיין לא יודע מה יהיה, אני לא חושב על זה. חושב כעת רק על תואר שאוכל להביא למועדון".


שיחק את משחקו האחרון בסטמפורד ברידג'? אדן הזאר (Gettyimages)

למרות העלייה לגמר מאוריציו סארי ספג קריאות בוז מהקהל לאחר שהחליף את רובן לופטוס-צ'יק על ידי רוס באקרלי. האיטלקי האמר בסיום: "היה משחק נהדר נגד קבוצה חזקה מאוד. למרבה הצער אנחנו צריכים לטוס לארה"ב למשחק ידידות, אבל לאחר מכן יהיה לנו עשרה ימים להתכונן".

האיטלקי התייחס גם לעלייתן של ארבע אנגליות לגמר ליגת האלופות והליגה האירופית: "הליגה האנגלית היא כיום הליגה החזקה באירופה ובעולם. כדי להגיע לגמר גביע הליגה הייתה צריכים לשחק נגד ליברפול וטוטנהאם. ובגמר פגשנו את מנצ'סטר סיטי, אפשר להבין שרמה כאן גבוהה מאוד.

צ'לסי שזכתה בתואר בשנת 2013 עלתה בפעם השנייה לגמר הליגה האירופית והפכה לקבוצה האנגלית הראשונה שמעפילה יותר מפעם אחת מאז המתכונת החדשה בשנת 2009. ואם תזכה היא תהיה כמובן הקבוצה האנגלית הראשונה עם שתי זכיות.


צ'לסי עלתה לגמר ראשון מאז 2013. האם העונה תסתיים בתואר? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי