ב"ש נגד קאיירט בסיבוב השני, מכבי חיפה מול שטרסבורג

נאור סבג, בן שהר
נאור סבג, בן שהר | דני מרון

סגנית אלופת קזחסטן, שנמצאת בעיצומה של הליגה בארצה, ניצחה בשני המשחקים את שירוקי הבוסנית ותפגוש בשלב הבא את חניכיו של בכר. מחזיקת גביע הליגה הצרפתי תתארח בעוד שבועיים בסמי עופר

קבוצות: שטרסבורג
(גודל טקסט)
הפועל באר שבע ניצחה הערב (חמישי) את לאצ'י, במשחק הגומלין בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. ההתמודדות הערב בטרנר עברה ללא בעיות מיוחדות, וחניכיו של ברק בכר ייפגשו בסיבוב הבא את קאיירט מקזחסטן (שידור ישיר בספורט2, החל מ-20:15). המשחק הראשון יהיה ביום חמישי בבירת הנגב (25.7) והגומלין שבוע לאחר מכן (1.8) בקזחסטן. זמן קצר לאחר מכן גם מכבי חיפה ניצחה 2:3 בסלבניה את מורה והמשמעות היא שכבר בשבוע הבא הירוקים יתארחו אצל מחזיקת גביע הליגה הצרפתי, שטרסבורג.


תחילה יריבת הפועל באר שבע. קאיירט, סגנית אלופת קזחסטן ומחזיקת הגביע בעונה החולפת, הוגרלה בסיבוב הראשון נגד שירוקי הבוסנית, וכבר במשחק הראשון היה ברור שהקזחים עדיפים, כשניצחו 1:2 בביתה של שירוקי. בגומלין שנערך הערב (חמישי) בעיר אלמטי, ממנה מגיעה קאיירט, התוצאה חזרה על עצמה לאחר דרמה בדקות האחרונות: הבוסנים כבשו ראשונים מהנקודה הלבנה בתוך הדקה ה-90, אך בתוספת הזמן השכילה קאיירט להפוך את הקערה ולנצח 2:4 בסיכום הכללי.


בליגה הקזחית שנמצאת בימים אלו בעיצומה. לאחר 19 מחזורים קאיירט ממוקמת במקום השלישי בטבלה, בפיגור של ארבע נקודות מהמוליכה טובול. לברק בכר כדאי להתכונן במיוחד לחלוץ האוקראיני-ניגרי אדרינסולה אסאולה, השחקן המסוכן ביותר של הקזחים, שמצא את הרשת 11 פעמים בליגה עד כה, וכבש פעמיים במשחק הראשון נגד שירוקי.




כזכור, הביקור קאיירט בישראל לא יהיה הראשון שלה, לאחר שלפני כשלוש שנים פגשה באותו שלב את מכבי תל אביב. הצהובים הצליחו לעבור את יריבתם מקזחסטן בסיכום שני המפגשים, לאחר 1:1 דרמטי בחוץ, וניצחון 1:2 בגומלין בנתניה.


לעומת האדומים, הגרלה קשה מחכה למכבי חיפה שתפגוש בסיבוב הבא את שטרסבורג (שידור ישיר בספורט1 החל מ-21:40), מחזיקת גביע הליגה הצרפתי שזכתה במפעל לאחר ניצחון 1:4 בפנדלים על גנגאן, מה שהקנה למועדון זכייה בתואר לאחר 14 שנים.


ההצלחה של שטרסבורג התבטאה גם בקמפיין הליגה, כשהקבוצה הצנועה של המאמן תיירי לורה סיימה במקום התשיעי. החיזוק המשמעותי ביותר הקיץ הוא אלכסנדר דג'יקו, בלמה של קאן בעונה הקודמת. יריבתה של מכבי חיפה שילמה עבורו ארבעה וחצי מיליון יורו, תוך כדי שהצליחה בינתיים לשמור על לבו מוטהיבה, החלוץ הדרום-אפריקאי שכבש 10 שערים אשתקד.



עוואד חוגג בסלובניה. בשבוע הבא הירוקים נגד שטרסבורג (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי