סבוריט עשוי להיות כשיר לסודובה, ייני עדיין בספק למפגש

אנריק סבוריט, ז'איר אמאדור
אנריק סבוריט, ז'איר אמאדור | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

מגן מכבי תל אביב, שטרם שיחק העונה, נמצא בתקופת החלמה ובצוות המקצועי מקווים שיחזור בזמן למפגש ביום חמישי, הקפטן שנפגע באלוף האלופים עלול להיעדר גם הפעם. וגם: צומצמו היריבות האפשריות בליגה האירופית

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב החלו בהכנות לקראת צמד המשחקים נגד סודובה הליטאית, במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. מכירת הכרטיסים למשחק הראשון, שיערך ביום חמישי הקרוב באצטדיון נתניה, החלה אמש (חמישי) ובמועדון מצפים שוב ליציעים מלאים. אחרי ההדחה הכואבת נגד קלוז' הרומנית במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, ינסו הצהובים להגיע לשלב הבתים של הליגה האירופית.

מכבי ת"א רוצה להיות בין הקבוצות שישתתפו בהגרלת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית שתיערך ביום שני הבא, והאלופה הישראלית יודעת שהיא חייבת לעבור קודם את הליטאים. אם תעמוד במשימה, אופ"א כבר בצעה את הצמצום והבשורה היא שהצהובים נמנעו בין השאר מאייאקס או פאוק, אבל כן יוכלו לקבל את אחת מבין דינמו זאגרב או פנרצווארוש, הכוכב האדום בלגרד או קופנהאגן וסלטיק או קלוז', שהדיחה את מכבי ת"א מהאלופות.

סבוריט מתאושש, ייני עדיין לא
בחלק המקצועי עשוי המאמן איביץ' לקבל בחזרה את המגן השמאלי אנריק סבוריט, שמתאושש מפציעה ולמעשה לא שיחק בחודש האחרון. סבוריט נפצע במחנה האימון הראשון של הקבוצה בהורסט שבהולנד ומאז לא שיחק באף משחק אימון וכמובן החמיץ את צמד המשחקים נגד קלוז'. בצוות המקצועי משוועים לחזרתו של המגן הספרדי, שהיה בעונה שעברה אחד המצטיינים במדי האלופה. הקפטן שרן ייני שסובל מקרע חלקי בשריר התאומים ונמצא בשלבי התאוששות, אך עדיין בספק רב לפחות למשחק הראשון נגד סודובה.

מיכה נגד קלוז'. מפגש חוזר נגד הרומנים? (אודי ציטיאט)
מיכה נגד קלוז'. מפגש חוזר נגד הרומנים? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי