בני יהודה נחתה בבאקו, גאדיר וג'אן יפתחו בהתקפה‎

דור ג'אן
דור ג'אן | צילום: אלוני מור

מחזיקת הגביע תפגוש את הקבוצה האזרית בסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית ותיאלץ להסתדר ללא עזוז וצמד שחקני הרכש, וולבלום וזנטי, גם אלו נשאר בישראל. המשחק ישודר בערוץ ספורט3 בשעה 19:55

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה נחתה היום (רביעי), בבאקו שבאזרבייג'אן, לקראת משחק החוץ נגד נפטצ'י באקו, מחר (חמישי, 19:55, שידור ישיר בספורט3) במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. מחזיקת הגביע תגיע להתמודדות בהרכב חסר וללא הקפטן איציק עזוז שנותח בברכו וגם ללא צמד שחקני הרכש הפצועים, עמית זנטי שיעדר כשבועיים ואיתן וולבלום שנפגע באחת מרצועות הברך ויעדר בחודש הקרוב.

הערב תתקיים מסיבת העיתונאים הרשמית של המאמן יוסי אבוקסיס ולאחריה תערוך הקבוצה את האימון הטקטי המסכם, באצטדיון בו יערך המשחק.
על פי האימונים האחרונים, תירגל אבוקסיס כהרגלו, מערך של חמישה שחקני הגנה, כאשר במרבית הזמן תורגלו אבישי כהן כמגן ימני, דן מורי, פז בן ארי ודניאל פלשר כשלישיית בלמים ואמיר רוסתום בעמדת המגן השמאלי.

הבלם אלבן פנישי שחתם אמש על חוזהו והצטרף לנסיעה, עשוי לפתוח במקומו של פלשר, בשלישייה האחורית. בקישור מובטח מקומם של איסמעילה סורו ותאמבי סגס, כאשר דור ג'אן ומוחמד גאדיר יפתחו יחד בחוד. דור אלו שחתם אתמול, לא הצטרף לנסיעה ונשאר בארץ.


סורו. מקומו בקישור מובטח (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי