"ב"ש מדורגת מאה מקומות מעלינו בדירוג פיפ"א, אך נרצה להעפיל"

ג'נס גוסטפסון
ג'נס גוסטפסון | טוויטר

יאנס גוסטבסון, מאמן נורשפינג, דיבר במסיבת העיתונאים לקראת הגומלין נגד הקבוצה מבירת הנגב (חמישי ב-20:15, ספורט2): "מצפה לנו אתגר גדול מול קבוצה טקטית עם שחקנים איכותיים, אבל ננסה לתקוף ולנצח"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לאחר שהמאמן ברק בכר והקשר דוד קלטינס דיברו במסיבת העיתונאים של הפועל באר שבע, מאמן נורשפינג יאנס גוסטבסון התייצב מול המיקרופונים באצטדיון טוטו-טרנר והתייחס לסיכויים של קבוצתו להעפיל מחר (חמישי ב-20:15, ספורט2) לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית.

"המשחק הראשון בשבדיה (1:1) היה קשה והוא היה יכול ללכת לשני הכיוונים, אבל אני חושב שהתוצאה בסיום שיקפה", הודה גוסטבסון והוסיף: "מצפה לנו אתגר גדול מחר ואנחנו מודעים לכך שנצטרך להיות בשיאנו על מנת לעבור את הפועל באר שבע בדרך לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית".

על קבוצתו אמר גוסטבסון: "נורשפינג בנויה מהרבה שחקני התקפה, שאוהבים לתקוף המון. המשחק מחר יהיה פיזי מאוד וקשה לצפות איך בדיוק הוא יתפתח. נרצה לשחק את המשחק שלנו ולצאת קדימה, אך אנחנו מוכנים וערוכים לכך שגם באר שבע תנסה לתקוף ואנחנו נצטרך להתגונן".

על הפועל באר שבע: "זו קבוצה מאוד מאורגת וטקטית. כל שחקן שם איכותי מאוד. מזג האוויר יהיה דומה עבור שתי הקבוצות, כך שבעיניי זו לא בעיה. אנחנו נצטרך לחלק את האנרגיות. צריך לזכות שהפועל באר שבע מדורגת מאה מקומות מעלינו באופ"א, אז ברור שאנחנו לא פייבוריטים. למרות זאת, הגענו עד כאן ואנחנו רוצים להעפיל".

הסיכויים של קבוצתו: "אני חושב שהסיכויים די שווים, אולם אנחנו נצטרך קצת מזל ויכולת אישית משחקנים שמסוגלים להבקיע שערים בשביל לעשות את זה. שיחקנו טוב במשחק הראשון, אך גם לבאר שבע היו את ההזדמנויות שלה. לנו היה מומנטם טוב ומחר אנחנו נצטרך להיות חדים בהזדמנויות שנקבל. מעולם לא הגענו כל כך רחוק בזירה האירופית ואנחנו מכוונים לשלב הפלייאוף".


"הסיכויים די שווים" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי