מרין: "אני קרוב להגשמת חלום. מצפים ממני ליותר כשחקן זר"

ג'ימי מרין
ג'ימי מרין | דני מרון

הקשר שהגיע מקוסטה ריקה להפועל באר שבע סיפר במולדתו לקראת פיינורד (חמישי, 20:20 בספורט1): "אנחנו מאוד קרובים למטרה וכולם דרוכים". וגם: על הסיבה שבכר בחר להשאיר אותו על הספסל במשחקים נגד נורשפינג

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תעלה מחר (חמישי, 20:20 בשידור ישיר בספורט1) לכר הדשא ברוטרדם ותתארח למשחק ראשון אצל פיינורד במסגרת שלב הפלייאוף בליגה האירופית – ומדובר בחוויה מרגשת ובלתי נשכחת עבור שחקנים, בוודאי כאלו שעבורם זהו מעמד שקורה לראשונה. אחד מהם הוא ג'ימי מרין, הקשר הצעיר שהגיע לבירת הנגב הקיץ מקוסטה ריקה.

מרין בן ה-21 התראיין בארצו ולא רק שלא היסס לספר שזה הרגע המרגש ביותר מאז הגיע לישראל, אלא גם טען שניתן להרגיש עד כמה מדובר במשחק גורלי עבור המועדון: "כרגע אני מאוד רגוע", אמר הקשר בפתח דבריו, "אני בטוח שכשיגיע הרגע אז תתחיל חרדה ואתחיל לחשוב על כך שאני רחוק רק שני משחקים משלב הבתים ויכול להגשים חלום לפגוש קבוצות כמו מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, רומא, פורטו – אלה משחקים שאני איהנה מהם".

עוד אמר מרין לקראת פיינורד: "זה מסוג המשחקים שכל אחד היה רוצה להשתתף בהם. זה מפגש מול קבוצה מפוארת ועם היסטוריה, זה לא שונה ממשחק בשלב הבתים. זה לא רק שאני בדריכות גבוהה, אלא כל החברים שלי. זה משחק שמאוד חשוב לנו, אנחנו כבר מאוד קרובים להשגת המטרה".

הקשר נשאל על כך שנותר על הספסל מול נורשפינג וטען: "לא פתחתי במשחקים האלה, אבל המאמן אמר לי שזה לא כי לא עשיתי דברים בצורה הנכונה, אלא כתוצאה מהמערך שהוא החליט לשחק איתו. אמרתי לו שאני מכבד זאת ושאהיה מוכן כשהוא יצטרך אותי. עליתי לשחק והוכחתי שאני רוצה וחושב רק על לשחק כמה שיותר. שחקן זר צריך לעשות שינוי בקבוצה – והם מאמינים שבליגה אוכל לעשות את ההבדל".


יוספי, מרין ושהר. "כל החברים בדריכות גבוהה, קרובים להשגת המטרה" (דני מרון)

לקראת המשחק נגד פיינורד גם התראיין אקס מכבי חיפה, המאמן פרד רוטןשבין השאר טען: "יהיה קשה לשחק בישראל, תאמינו לי. בישראל אוהבים כדורגל התקפי, השעון שם שונה וגם מזג האוויר בקיץ יכול להגיע ל-40 מעלות. לב"ש יש אצטדיון יפהפה, אבל זו עיר בקרבת רצועת עזה והאווירה שם אחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי