בכר: "הם שלטו בצורה מוחלטת. בית"ר? מצידי שנשחק מחר"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן באר שבע סיכם את ה-3:0 לפיינורד ברוטרדם: "יש הרגשה שהיינו יכולים להוציא מהמשחק הזה יותר". על מחזור פתיחת העונה בטדי: "הזדמנות לתקן". קבהא מאמין: "מאמין שאפשר לעשות את זה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע רצתה להעביר את ההכרעה לגומלין באצטדיון טוטו-טרנר, אך הובסה הערב (חמישי) 3:0 ברוטרדם על ידי פיינורד בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית ורק נס בשבוע הבא ישלח את הקבוצה מבירת הנגב לשלב הבתים.

לאחר התבוסה לפיינורד אמר מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר: "זה מאכזב. הם שלטו בצורת מוחלטת. עדיין יש הרגשה שהיינו יכולים להוציא יותר מהמשחק. הגענו לשניים או שלושה מצבים של מאה אחוז והייתה לנו אפשרות להבקיע ולהעביר את ההכרעה לטרנר. בסופו של דבר האיכות של פיינורד היא זו שהכריעה".

באשר לשיתופו של הבלם מיגל ויטור, שחזר לשחק לאחר מנוחה של שלושה שבועות עקב זעזוע מוח, אמר בכר: "רצינו לראות שהוא עושה אימון אחד מלא ויכול לנגוח. הוא בסדר גמור ואמור להיות כשיר גם למשחקים הבאים".

ביום ראשון מצפה לבאר שבע משחק חוץ קשה מול בית"ר ירושלים, במסגרת המחזור הראשון בליגת העל. בכר לא סבור שיש בעיה עם זה שהמשחק בטדי כל כך קרוב למשחק מול פיינורד: "זה מצוין שזה כבר ביום ראשון. זה נותן לנו הזדמנות לבוא ולתקן. בית"ר היא קבוצה מצוינת. זה נהדר שיש עוד שלושה ימים משחקים. מבחינתי שיהיה משחק כבר מחר".

באשר לסיכוי להפוך את התוצאה במשחק הגומלין, אמר מרואן קבהא: "כל עוד יש סיכוי, אנחנו נעשה את המקסימום שלנו. התוצאה מאכזבת ורצינו להעביר את ההכרעה הביתה. עכשיו יהיה יותר קשה אבל אני תמיד מאמין שאפשר לעשות את זה ואני מקווה שניתן משחק יותר טוב".



תמיד מאמין. מרואן קבהא על כר הדשא ברוטרדם (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי