אכזבה בב"ש: "התוצאה משקרת, הייתה לנו מחצית ראשונה טובה מאוד"

שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים
שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים | דני מרון

במועדון ידעו כי הסיכויים להעפיל לשלב הבתים נמוכים מאוד, אך עם זאת ציפו לתוצאה טובה יותר: "אחרי ההרחקה זו הייתה אופרה אחרת". גולדברג ייעדר כחודש וחצי, זריהן יהיה כשיר נגד חדרה (ראשון, 19:30, בספורט3)

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע סיימה אמש (חמישי) את דרכה באירופה לאחר הפסד 3:0 ביתי לפיינורד ו-6:0 בסיכום הכללי. בבאר שבע היו מודעים עוד בטרם ההתמודדות הכפולה כי ההולנדים פייבוריטים ברורים לעלות לשלב הבא, אך יצאו מאוכזבים לאחר שלא ידעו לתרגם את הדקות הטובות של הקבוצה לשערים.

"התוצאה משקרת, הייתה לנו מחצית ראשונה טובה מאוד, הגענו למספר מצבי הבקעה אבל לא כבשנו ובמחצית השנייה בחיסרון של שחקן, זו כבר הייתה אופרה אחרת", אמרו בקבוצה.

בבאר שבע לא מתכוונים לעבור לסדר היום על הרחקתו של חנן ממן, בתוספת הזמן של המחצית השנייה, מכיוון שלא מדובר בהרחקה שבאה תוך כדי משחק, אלא בהתנהגות לא ספורטיבית מצד השחקן שהייתה מול עיניו של השופט. זו למעשה ההרחקה החמישית שסופגת הקבוצה ב-11 משחקים רשמיים מתחילת העונה ובבאר שבע אמורים לבדוק מה גורם לעניין, כאשר אחת הסברות היא שמדובר בעודף מוטיבציה.


כעס על האדום של חנן ממן (דני מרון)

ממן לא היה מתוכנן לפתוח בהרכב והוא מצא את עצמו ב-11 של בכר רק מפני שסמוך לשריקת הפתיחה, ניב זריהן התלונן על כאבים בשריר הירך האחורי, ובקבוצה החליטו שלא לקחת סיכון והעדיפו לעלות במקומו בהרכב את ממן. בקבוצה מעריכים כי זריהן יהיה כשיר למשחק מול הפועל חדרה ביום ראשון (19:30, שידור ישיר בספורט3). המגן השמאלי שון גולדברג נפצע במהלך המחצית הראשונה בשרירי המפשעה ולאחר בדיקה במועדון הודיעו כי הוא סובל מקרע במפשעה והוא צפוי לשוב למגרשים בעוד כחודש וחצי.

החלוץ הספרדי המאכזב, חוסה אנחל קאריו, לא נכלל אפילו בסגל של הקבוצה למשחק, מה שמראה את חוסר שביעות רצונו של המאמן, ברק בכר מהשחקן, שמאז שהגיע קבוצה לא מצא את הרשת. במועדון בוחנים מספר חלופות בעמדת החלוץ, בין השאר גם מועמדותו של לוסיו, חלוצה הברזילאי של הפועל חדרה, נמצאת על הפרק, כאשר עלות עסקת רכישתו תסתכם בכ-400 אלף יורו.


חוסה אנחל קאריו. בבאר שבע מחפשים לו מחליף (אודי ציטיאט)

ברגע שבקבוצה יגיעו לסיכום עם חלוץ חדש, במועדון ינסו להגיע להסדר כספי עם קאריו המחזיק בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. בבאר שבע יצטרכו לקבל בעניין החלטות בהקדם בטרם סגירת חלון העברות.

עד למשחק הבית מול הפועל חדרה ביום ראשון, תערוך הקבוצה שני אימונים כאשר בסיומם יצטרך בכר להחליט האם את מקומו של המגן הימני המורחק, בן ביטון, ימלא הקשר דוד קלטינס, או שמא יהיה זה אור דדיה הצעיר, שזו העמדה הטבעית שלו.

מנגד, מי שצפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי במקומו של שון גולדברג הפצוע, הוא אורן ביטון. גם הקשר עדן שמיר, שלא פתח בהרכב במשחק הגומלין מול פיינורד, מועמד לעלות ב-11 של בכר.


עשוי לשוב ל-11 של ברק בכר לקראת משחק הליגה נגד הפועל חדרה. עדן שמיר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי