סולשיאר: "מייסון גרינווד הראה למה הוא יכול להפוך בעתיד"

מייסון גרינווד
מייסון גרינווד | OLI SCARFF/AFP/Getty Images

מאמן מנצ'סטר יונייטד התמוגג מהחלוץ בן ה-17, שהבקיע שער ראשון בבוגרים והעניק לאדומים ניצחון על אסטנה: "טבעי עבורו להבקיע, כשהוא ברחבה אתה יודע שיקרה משהו". ראשפורד: "נראה עוד הרבה ממנו בהמשך"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד החלה אמש (חמישי) את העונה האירופית שלה עם ניצחון 0:1 על אסטנה הקזחית, שבו סיפור המשחק היה כובש שער הניצחון – מייסון גרינווד בן ה-17, שהבקיע לראשונה בבוגרים והפך ליליד המילניום הנוכחי הראשון שכובש עבור השדים האדומים, מה שהצדיק את הקרדיט שקיבל מאולה גונאר סולשיאר.


המאמן הנורבגי התמוגג מגרינווד: "כשהוא ברחבה, אתה יודע שמשהו הולך לקרות. זו הייתה סיומת גדולה בין הרגליים של השוער. טבעי עבורו להבקיע שערים, הוא יודע לבעוט והוא הראה למה הוא יכול להפוך בעתיד". על האמון שנתן בילד בן 17 אמר סולשיאר: "זו הייתה ההחלטה הנכונה, כי זה חשוב לו ולמועדון, הוא יהיה משמעותי עבורנו בעונה הנוכחית. הוא לא שיחק עד כה, אבל הוא יקבל את הדקות שלו ויצמח ויתפתח".


אחרי שדויד דה חאה וויקטור לינדלוף האריכו את חוזיהם במועדון ממנצ'סטר בשבוע החולף, סולשיאר נשאל לגבי עתידו של גרינווד: "אנחנו כל הזמן מדברים על העתיד עם הבחורים, הוא כמובן אחד מאלה שאנחנו רוצים לשמור אצלנו".




מרכוס ראשפורד שיתף פעולה עם החלוץ הצעיר אמש ופרגן לו: "הוא נראה מצוין מאז שהצטרף אלינו, נראה עוד הרבה ממנו בהמשך. כולם מתרגשים בשבילו. לא הייתי אומר שהבמה מלחיצה אותו, ילדים שגדלים אצלנו באקדמיה מתמודדים עם זה מגיל תשע, הם רגילים ללחץ".


על הניצחון הדחוק הוסיף ראשפורד: "זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, אבל היו דברים חיוביים והם יריבה קשוחה. אם נסתכל שנתיים אחורה, אני לא חושב שהיינו מגובשים מספיק כדי לצלוח משחק כזה. כולם ציפו שיהיה קל, אבל הם באו לנצח".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי