צפו: ארסנל ספגה בדקה ה-91 בחצי מספרת ומעדה בחוץ מול ויטוריה גימראייש

אלכסנדר לקאזט
אלכסנדר לקאזט | Octavio Passos / Stringer

ליגה אירופית: התותחנים רצו לשמו על מאזן מושלם ואף עלו ליתרון (80) לאחר נגיחה נהדרת של מוסטפי, אך הפורטוגלים איזנו בתוספת הזמן והשיגו נקודה ראשונה במשחק בו הם היו ראויים ליותר

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
המחזור הרביעי בשלב הבתים של הליגה האירופית נפתח כבר הערב (רביעי) עם משחק בודד בו ארסנל המשיכה לדשדש עם 1:1 בפורטוגל מול ויטוריה גימראייש. מחר ייערכו 23 מפגשים נוספים במסגרת המפעל השני בחשיבותו ביבשת, כאשר מואנס דאבור צפוי לפתוח בהרכב סביליה נגד דודלאנז' ואילו ביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד ינסו להפתיע את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד.


משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות לארסנל המאכזבת, שהייתה פחות טובות מיריבתה ופספסה הזדמנות להבטיח באופן רשמי את הכרטיס לשלב הבא. אחרי דקות ארוכות בהן ויטוריה גימראייש הייתה לא פחות טובה, התותחנים הצליחו להשיג את השער המיוחל (80): כדור חופשי נהדר של ניקולא פפה, שקיבל את המקום בהרכב לראשונה העונה בזירה האירופית, מצא את הבלם שקודראן מוסטפי שנגח בצורה נהדרת לפינה הרחוקה. הפורטוגלים הנחושים לא הרימו ידיים ובדקה ה-91 הם באו על שכרם עם שער של ברונו דווארטה, שהבקיע בחצי מספרת ועשה צדק. בדקות המעטות שנותרו הקבוצה הלונדונית ניצלה מהפסד לאחר שתי החמצות גדולות של המארחת וזה 1:1 בסיום. אם לא די בתוצאה וביכולת, ארסנל גם איבדה את דני סבאיוס שנפצע והוחלף בפתיחת המחצית השנייה.


ארסנל כאמור פספסה הזדמנות להבטיח את הכרטיס לשלב הבא כבר הערב, אך היא תוכל לעשות זאת מחר, אם פרנקפורט תנצח את סטנדרד ליאז'. אם זה לא יקרה, התותחנים ינסו להעפיל רשמית במחזור הבא בבית מול הגרמנים. אחרי שלושה ניצחונות רצופים במפעל, החבורה של אונאי אמרי איבדה נקודות לראשונה והיא עדיין בראש הבית עם 10 נקודות. מנגד, ויטוריה גימראייש השיגה נקודה ראשונה העונה במפעל ושמרה על סיכוי תיאורטי לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים. במחזור הבא תצא הקבוצה מפורטוגל למשחק חוץ לא פשוט בבלגיה נגד סטנדרד ליאז'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי