דאבור בעקבות אדוריס, מונצ'י: "ההזדמנות בליגה תגיע, יש לו את זה"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | JOHN THYS / Contributor

הישראלי צפוי להמשיך בהרכב נגד קרבאח בליגה האירופית (חמישי ב-21:50, ספורט1), משחק בו סביליה תקווה לשמור על מאזן מושלם. המנהל המקצועי: "זקוק לביטחון, משוכנע שיקבל צ'אנס". לופטגי: "תמתינו בסבלנות"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
מואנס דאבור צפוי לקבל מחר (חמישי ב-21:50, ישיר ספורט1) את המקום בהרכב סביליה בפעם השלישית ברציפות במסגרת הליגה האירופית, כאשר החבורה של ז'ולן לופטגי, שכבר הבטיחה את הכרטיס לשלב הבא מהמקום הראשון בבית, תארח את קראבח במסגרת המחזור החמישי ותקווה לשמור על מאזן מושלם.


אם דאבור אכן יקבל דקות וגם ימצא את הרשת, הוא יעלה את מאזנו בקריירה בשלב הבתים של הליגה האירופית ל-14 שערים – נתון שיקפיץ אותו למקום השני בטבלת כובשי המפעל מאז שהוא נוסד. את הרשימה המוכבדת מוביל אריץ אדוריס הוותיק מאתלטיקו בילבאו, לו 18 גולים. במחזור שעבר, כזכור, החלוץ הישראלי כבש לראשונה העונה במדי סבליה, כאשר הבקיע צמד במשחק החוץ נגד דודלאנז' ואף הוסיף שני בישולים.


למרות מעמדו הלא ברור והשמועות על מעבר בחודש ינואר, מונצ'י משוכנע שדאבור עדיין יכול לתפוס את מקומו בסביליה. "חלוץ זקוק בראש ובראשונה לביטחון עצמי ואני סבור שזה יבוא לידי ביטוי גם בליגה בספרדית, הרי דאבור הוא חלוץ של מספרים ויש לו את זה. ההזדמנות שלו תגיע. יש דוגמאות רבות לשחקנים שנזקקו לזמן מה להסתגל ובסופו של דבר גם הצליחו, אך כמובן שלא תמיד זה עובד".


במסיבת העיתונאים התייחס לופטגי למערך איתו הוא צפוי לעלות: "האם הפעם אפתח עם שני חלוצי מטרה? זה כבר קרה העונה. אני כבר יודע איך נעלה, אבל תצטרכו להמתין בסבלנות עד מחר. אנחנו נפתח עם 11 השחקנים המתאימים ביותר במטרה לכבד את עצמנו, להעניק לחלק מהשחקנים הזדמנות להוכיח את עצמם ולהמשיך את המומנטום מהתקופה האחרונה". 


בקרוב יקבל דקות גם בספרד? מואנס דאבור (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי