"דאבור הפגין אופי כשבחר לבעוט את הפנדל, אבל זה עלה לו"

מואנס דאבור עם שחקני סביליה
מואנס דאבור עם שחקני סביליה | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

חלוץ סביליה לקח אחריות כשניגש לנקודה הלבנה בניקוסיה, אבל ראה את שוער אפואל הודף ("כדור לא גבוה, לא חזק ולא מדויק") וקבוצתו ספגה והפסידה. לופטגי: "הפנדל צריך היה להכריע את המשחק"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

"דאבור הפגין המון אופי ולקח אחריות כשהחליט לבעוט את הפנדל, אבל זה הסתיים בכך שהוא חטף בעיטה". זו הייתה אחת הכותרות הבוקר (שישי) בספרד, אחרי שחלוץ נבחרת ישראל וסביליה עלה מהספסל בקפריסין ויכול היה להעלות את קבוצתו ליתרון, אבל במקום זה הפנדל נהדף על ידי השוער המקומי, אפואל ניקוסיה עלתה ליתרון תוך דקות ספורות ובסופו של דבר גם שמרה על 0:1 נגד האנדלוסים – במשחק שיש לציין שלדאבור וחבריו היה לפרוטוקול בלבד, אחרי שהם כבר הבטיחו את פסגת הבית בדרך לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית.

אחרי שביום ראשון האחרון זכה דאבור לעלות ל-12 דקות בכורה בליגה הספרדית העונה, שבסיומן הוא זכה לשבחים למרות דקות בודדות על הדשא, אתמול הוא עלה מהספסל במקום צ'יצ'ריטו בפתיחת המחצית השנייה ובדקה ה-57 הגיע רגע המפתח במשחק, כשלקח את הכדור וניגש לנקודת ה-11. דאבור בעט לפינה השמאלית של השוער הסלובני, "כדור לא גבוה, לא חזק ולא מדויק, כך שלשוער לא הייתה בעיה לעצור", נכתב היום באנדלוסיה.

המאמן ז'ולן לופטגי לא דיבר על דאבור בסיום, אבל כמובן שהתייחס לפנדל שהוחמץ: "זה היה משחק מסובך, ידענו שנפגוש יריבה שתצטופף ותקשה עלינו, אבל הגענו למצבים והפנדל היה צריך להכריע את ההתמודדות ובמקום זה המשחק מסתבך, ספגנו והפסדנו בסופו של דבר. רצינו לנצח ולהשיג את כל הנקודות האפשריות בבית, אבל לא הצלחנו. היינו עדיפים עליהם עד הפנדל, ההחמצה כנראה השפיעה עלינו והכדורגל מעניש אותך לפעמים כשאתה לא מנצל הזדמנויות".


דאבור. יקווה להופעת בכורה ביתית בליגה ביום ראשון (Icon Sport / Contributor)

למעשה, בספרד עסקו בכך שאת הפנדל בכלל רצה לבעוט הסרבי נמניה גודלי, שלאחר שיחה עם דאבור ויתר לישראלי על ההזדמנות: "בסופו של דבר הוא לקח את הבעיטה וגם החטיא", אמר הקשר על הישראלי בסיום, "אבל לא קרה שום דבר. אנחנו קבוצה וממש לא אכפת לי מי בועט ומי מבקיע, מה שחשוב הוא שננצח משחקים. היו לנו מצבים ואם היינו מנצחים אותם גם היה לנו קל יותר והיינו מנצחים".

גודלי גם סירב לקבל את ההפסד מכיוון שעבורם המשחק היה לפרוטוקול: "זה ממש לא שינה לנו, אנחנו רצינו לנצח. לא היינו צריכים להפסיד כאן, זו אשמתנו וזה חבל מאוד. לא הייתה לנו מספיק סבלנות ליד השער וניסינו לעשות דברים מסובכים מדי והקשנו על עצמנו".

שחקן נוסף שזכה להזדמנות אתמול, וגם הוא כמו דאבור נרכש בקיץ בסכום רב וממעט לשחק, הוא החלוץ רוני לופס שהודה: "אני רוצה להיות שחקן הרכב בסביליה ולקבל מקום משמעותי בקבוצה, ככל שהזמן עובר אני גם מתקרב למטרה. אני מנסה להשתפר כל יום, כולם עוזרים לי ואני מרגיש טוב יותר מיום ליום. לופטגי נותן לי ביטחון ויש לנו בקבוצה שחקנים מאוד איכותיים, כך שזה גם מקל עליי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי