"אולי אמרי בכל זאת השאיר משהו": בארסנל מתלהבים מילד הפלא

בויאקו סאקה
בויאקו סאקה | JOHN THYS/AFP via Getty Images

לאחר שהתותחנים העפילו לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, באנגליה משבחים את סאקה הצעיר: "מציג שיפור בכל פעם שהוא מקבל הזדמנות". ליונברג: "הוא היה עצבני לפני המשחק, אבל היה לו לילה חלומי"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

האם ארסנל יצאה לדרך חדשה? עדיין אין תשובה חד משמעית לגבי השאלה הזו, אך נראה שדברים זזים באזור אצטדיון האמירויות. התותחנים הבטיחו אמש (חמישי) את ראשות הבית המוקדם בליגה האירופית, זאת לאחר שהם גילו אופי רב אצל סטנדרד ליאז' הבלגית, חזרו מפיגור כפול בדקות הסיום, וסיימו ב-2:2, הרבה בזכות יכולת יוצאת מן הכלל של בויאקו סאקה בן ה-18.

סאקה, שחקן בית של המועדון, רשם אתמול בישול נאה לשער המצמק של אלכסנדר לקאזט, וכבש בעצמו שלוש דקות לאחר מכן. בתקשורת האנגלית הרעיפו שבחים: "הוא מציג שיפור אדיר בכל פעם שהוא מקבל הזדמנות לשחק, ואתמול הוא יזם בעצמו את החזרה של ארסנל למשחק. החלק האחרון בעידן של אונאי אמרי בקבוצה היה בהחלט קשה לצפייה, אך אולי הוא בכל זאת השאיר משהו אחריו".

למרות שהוא ממוצא גנאי, הקיצוני בן ה-18 של הלונדונים נולד באנגליה, ונראה כי בעתיד הוא יהיה שם חם עבור גארת' סאות'גייט בנבחרת, לאחר שהעונה רשם כבר 12 משחקים במדים האדומים, כולל שבע במסגרת הפרמיירליג, ומלבד שער הבכורה שלו אתמול, הוא הספיק לבשל ארבעה נוספים העונה.


סאקה חוגג עם לקאזט. "אולי אמרי בכל זאת השאיר משהו בארסנל" (JOHN THYS/AFP via Getty Images)

לאחר המשחק, מאמנה הזמני של ארסנל פרדי ליונברג סיפר: "סאקה היה פשוט מדהים.  הוא התעצבן קצת לפני המשחק כי הוא תופקד בעמדה יותר אחורית מהרגיל, אבל אפשר לראות שהוא שיש לו כישרון גדול מאוד, ובשבילו זה היה לילה חלומי". כבר בעוד יומיים מצפה לשבדי אתגר לא פשוט, כאשר האלופה הלחוצה מנצ'סטר סיטי מגיעה לאמירויות (18:15, שידור ישיר בספורט1).

"כבר ביום ראשון הקרוב יש לנו משחק, ואני יודע שבאופן יחסי לא היה קשה להמר על השחקנים הצעירים שישחקו בליאז', אבל אני באמת מאמין בהם. אני חושב שהם הוכיחו את עצמם אחרי שסיימו במקום הראשון של הבית" סיכם ליונברג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי