צפו: לברקוזן ניצחה 1:3 אצל ריינג'רס, שחטאר התקרבה לרבע הגמר

שחקני לברקוזן חוגגים
שחקני לברקוזן חוגגים | ANDY BUCHANAN/AFP via Getty Images

בצל משבר הקורונה, הגרמנים השלימו ניצחון חוץ על הקבוצה של סטיבן ג'רארד. ללא מנור סולומון, אלופת אוקראינה גברה 1:2 על וולפסבורג בגרמניה. אולימפיאקוס ו-וולבס נפרדו ב-1:1

(גודל טקסט)

לאחר החמישייה של מנצ'סטר יונייטד ובצל משבר הקורונה, המנה השנייה של משחקי הפתיחה בשלב שמינית הגמר בליגה האירופית יצאה הערב (חמישי) לדרך עם שלושה משחקים נוספים. ריינג'רס הייתה הקבוצה היחידה שזכתה לארח עם קהל, אך הפסידה 3:1 לבאייר לברקוזן. במקביל, אולימפיאקוס סיימה בתיקו 1:1 נגד וולבס האנגלית, ושחטאר דונייצק גברה 1:2 על וולפסבורג בגרמניה

ריינג'רס – באייר לברקוזן 3:1
אל מול כ-50,000 צופים, קרב מעניין מאוד נערך בגלאזגו, בעיקר על הקווים כשסטיבן ג'רארד התמודד מול פטר בוס. על כר הדשא, הקבוצה הגרמנית הייתה הרבה יותר דומיננטית במחצית הראשונה בשל פערי האיכות הברורים, ובדקה ה-37 היא גם עלתה ליתרון עם פנדל מוצלח של קאי האברץ.

במחצית השנייה הסקוטים דחפו כמה שיותר קדימה כדי למצוא את השוויון, אך במקום זאת ספגו את השער השני בדקה ה-67 כשצ'רלס אראנגיס כבש בבעיטה ישירה מכדור חוזר שהורחק. ריינג'רס לא אמרה נואש ולאחר כמה חילופים טובים שעשה ג'רארד היא גם צימקה ל-2:1 בדקה ה-75 בעקבות נגיחה טובה של ג'ורג' אדמונדסון, אך את המילה האחרונה אמר לאון ביילי בדקה ה-88 עם שער יפהפה.


ניצחון חוץ חשוב מאוד של לברקוזן (Ian MacNicol/Getty Images)

וולפסבורג – שחטאר דונייצק 2:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
ללא מנור סולומון, שצפוי לחזור לכשירות בקרוב, אלופת אוקראינה התארחה ב"פולקסווגן ארנה" הריק, והמחצית הראשונה במשחק הייתה סוערת במיוחד. כבר בדקה ה-17 כבשה שחטאר שער חוץ חשוב, כאשר ג'וניור מוראס דייק מהנקודה הלבנה. חמש דקות לאחר מכן האורחת קיבלה פנדל נוסף, אך לא הצליחה להכפיל את התוצאה בשל בעיטה רעה של ויקטור קובלנקו.

שתי דקות בתוך תוספת הזמן של החצי הראשון וולפסבורג קיבלה כדור עונשין משלה, אך ואג וחהורסט החליק ובעט ליציע. עם פתיחת המחצית השנייה ג'ון ברוקס האמריקאי דאג להחזיר את הגרמנים לתמונה עם נגיחה טובה וקבע שוויון. בדקה ה-73 אלאן פטריק בעט כדור חופשי עבור שחטאר ונעצר במשקוף, אך מרקוס אנטוניו הגיע ראשון לכדור החוזר והחזיר את היתרון של קבוצת החוץ.


ניצחון חוץ חשוב לאלופת אוקראינה (Handout/VfL Wolfsburg via Getty Images)

אולימפיאקוס – וולבס 1:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
רק לפני שבועיים בדיוק אולימפיאקוס היוונית הפתיעה בגדול את ארסנל עם ניצחון דרמטי מאוד בלונדון, אך במהלך השבוע היא התבשרה שהבעלים שלה, אבנגלוס מרינאקיס, נדבק בנגיף הקורונה והכניס את המועדון לטלטלה קלה. הערב על כר הדשא היא פתחה רע מאוד, כאשר רובן סמדו הכשיל את דייגו ז'וטה על סף הכניסה לרחבה וראה כרטיס אדום ישיר.

אל מול היציעים הריקים מקהל בפיראוס, האדומים שרדו את המחצית הראשונה בעשרה שחקנים, ואף בדקה ה-54 גם עלו ליתרון לאחר שיוסוף אל עראבי כבש מטווח קצר מאוד. בדקה ה-67 וולבס כבשה את שער החוץ החשוב לאחר שפדרו נטו הפורטוגלי בעט כדור חופשי שטוח, אשר פגע בחומה וחדר לרשת ולמעשה קבע גם את תוצאת המשחק.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי