לאחר החמישייה של יונייטד, באנגליה תהו: "האם כדאי לשחק בכלל לאור המצב?"

שחקני מנצ'סטר יונייטד
שחקני מנצ'סטר יונייטד | UEFA - Handout/UEFA via Getty Images

השדים האדומים הציגו יכולת טובה נגד לאסק האוסטרית, אך בתקשורת בממלכה עסקו בכך שזו הייתה הפעם הראשונה בה קבוצה אנגלית שיחקה ללא קהל: "ללא האוהדים חסר משהו במשחק. היה נראה כמו חובבנים בפארק"

(גודל טקסט)

בצל משבר הקורונה המכה בעולם כולו, מנצ'סטר יונייטד פתחה אתמול (חמישי) את שלב שמינית גמר הליגה האירופית עם 0:5 נהדר על לאסק לינץ האוסטרית. אל מול יציעים ריקים מאדם, השדים האדומים עשו ככל העולה על רוחם במרבית דקות המשחק ולמעשה הכריעו כבר את צמד המפגשים.

בתקשורת האנגלית החמיאו לקבוצה של אולה גונאר סולשיאר על היכולת, אך הסתכלו על כל העניין הכללי בתהייה גדולה: "זו הייתה הפעם הראשונה העונה בה קבוצת פרמיירליג משחקת ללא קהל, אך לא נראה שזו תהיה הפעם האחרונה לזמן הקרוב. בזמן שהקורונה חולקת עם עולם הספורט את לוח השנה, נראה שמרבית המשחקים ייערכו ללא קהל, אלא אם יקבלו את ההחלטה לעצור את כל לגמרי".

"אם להגיד את זה בלשון המעטה, מה שהיה היום באוסטריה לא היה כדורגל. בלי אוהדים ששרים את השירים של הקבוצה או צועקים אחרי כל בעיטה וחוגגים בפרעות כל שער, המשחק הזה באמת חסר משהו. ברור שאחרי משחקים כאלו עולה השאלה הברורה: 'האם שווה בכלל לערוך את המשחקים האלו אם אף אחד לא יכול לראות אותם?'. את האמת, זה לא היה נראה כמו קבוצות מקצועניות אם כמה מהכוכבים הגדולים בעולם, אלא קבוצות חובבנים המשחקות בפארק".


שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים אל מול היציעים הריקים באוסטריה. "האם שווה בכלל לקיים את המשחקים האלו?" (UEFA – Handout/UEFA via Getty Images)

סולשיאר, שסופר כבר משחק 11 ברציפות ללא הפסד כולל הניצחון על מנצ'סטר סיטי בתחילת השבוע, סיפר לאחר המשחק: "הניצחון הזה לא נחשב? אני לא מסכים. אצלנו הוא נחשב מאוד. זה לא משנה אם יבטלו את המשך הליגה האירופית. זה היה משחק חשוב מבחינת מגמת השיפור של הקבוצה". הנורבגי המשיך: "הסיומת שלנו הייתה טובה מאוד וייצרנו כמה מהלכי כדורגל יפים מאוד. כמו כולם, נצטרך לחכות להחלטה של אופ"א ביום שלישי".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי