"מוריניו חימם", שופט גמר הליגה האירופית ומשפחתו הותקפו ע"י אוהדי רומא

play
מאמן רומא ז'וזה מוריניו | Alex Pantling / Staff
מלכת המפעל: סביליה גברה על רומא בפנדלים וזכתה בליגה האירופית 04:12

צפו בתיעוד: אנתוני טיילור האנגלי הגיע לשדה התעופה בבודפשט ונתקל בקהל הזועם של הג'אלורוסי, שקילל, השליך חפצים וניסה לפגוע בו בעקבות גמר הליגה האירופית. באנגליה האשימו את מוריניו

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

רומא הפסידה לסביליה בגמר הליגה האירופית בתום 120 דקות ודו קרב פנדלים, אבל בבירת איטליה מפנים אצבע מאשימה אל עבר השופט אנתוני טיילור. המאמן ז'וזה מוריניו תועד כשהוא משתלח בטיילור ומטיח האשמות קשות, וגם אוהדי רומא הרשו לעצמם הרבה יותר מדי כאשר עמדו פנים אל פנים מול השופט האנגלי.

טיילור הגיע אל שדה התעופה בבודפשט יחד עם משפחתו ביום שאחרי המשחק ושם נתקל בעשרות אוהדים זועמים של הג'אלורוסי. לא רק מילים קשות וקללות נשמעו, אלא גם היה ניסיון תקיפה של ממש. בסרטונים משדה התעופה שפורסמו בשעות האחרונות, אף ניתן לראות כסא שהושלך לכיוונו של טיילור ונעצר על ידי אחד השוטרים שאבטחו אותו. טיילור נלקח משם יחד עם משפחתו אל חדר פרטי ושם הם זכו לאבטחה צמודה עד הטיסה.

על פי הדיווחים, בתו של טיילור "הייתה מבוהלת ופרצה בבכי" בעקבות ההתפרעויות סביבה. איגוד השופטים האנגלי הוציא הודעת גינוי נגד "המתקפה הבוטה והחריגה" על השופט, ובאנגליה האשימו רבים את מוריניו ש"חימם את האווירה" עם הביקורת על השופט.

זה היה גמר הליגה האירופית עם הכי הרבה כרטיסים שנשלפו, 14 בסך הכל, ובמהלכו האיטלקים זעמו על שני כדורי עונשין מ-11 מטר שלא נפסקו לזכותם. הג'אלורוסי איבדו את שלוותם לחלוטין כאשר במהלך דו קרב הפנדלים, בכדור המכריע למעשה, שופטי המסך הורו על בעיטה חוזרת אחרי שמונטיאל נעצר על ידי פטריסיו בטענה שהשוער יצא מקו השער ובסופו של דבר לא פספס הזדמנות נוספת לסיים כמנצח הגמר.