תחושת פספוס בסופיה: "החמצנו ניצחון במדבר". המאמן: "נעבור שלב"

play
קרב שקול. ריקרדיניו ובאריירו | דני מרון
צפו בתקציר: מרציאנו והמשקוף הצילו את הפועל באר שבע מול לבסקי סופיה 02:22

בתקשורת הבולגרית משוכנעים שלבסקי הייתה ראויה לניצחון בבאר שבע. קוסטוב: "הכול עבד לפי התוכנית, מאמין שנשלים את המשימה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

גם בתקשורת הבולגרית חשו כי לבסקי סופיה הייתה שווה הערב (חמישי) יותר מ-0:0 באצטדיון טרנר, לאחר שהייתה מסוכנת יותר מהפועל באר שבע במשחק הראשון מבין שניים במוקדמות ליגת האלופות. "לבסקי הדומיננטית החמיצה ניצחון במדבר הנגב", נכתב ב-Dsport ואילו ב-Sportlive תלו את האשמה בחלוצים הברזילאים ש"טעויות שלהם גזלו ניצחון".

המאמן ניקולאי קוסטוב היה מרוצה: "גם לפני המשחק לא היינו נחותים מהפועל באר שבע. הגענו למצבים טובים, שלטנו במשחק שהיה קשוח וצמוד, ברכות לשתי הקבוצות. החמאתי לשחקנים שלי ששיחקו חכם, היינו מוכנים לסגנון שלהם והכול עבד לפני התוכנית. היו טעויות, אבל זה הגיוני כי זה כדורגל. לא חסר שום דבר, רק לנצל את המצבים. היו לנו מספיק מצבים טובים. סך הכול השגנו תוצאה טובה והפנים לגומלין".

לקראת השבוע הבא אמר: "עם האוהדים שלנו שאני משוכנע שימלאו את האצטדיון, אני מאמין שננצח ונעבור לשלב הבא. הלחץ יהיה עלינו ולכן מוקדם מדי לדבר על ההמשך. אני מקווה שנעלה את הרמה שלנו בבית ונשלים את המשימה".

אדריאן פאון הפועל באר שבע מול אנדריאן קראייב לבסקי סופיה
לא הופתע מהפועל באר שבע. אנדריאן קראייב | דני מרון

הקפטן אנדריאן קראייב סיכם: "אני חושב שאנחנו אלה שצריכים לחוש חרטה שלא ניצחנו. היינו מאורגנים בהגנה ולא אפשרנו להם להגיע למצבים. עכשיו אנחנו צריכים לנוח כי זה היה קשוח, השקענו מאמץ רב במחצית השנייה והלחות גבוהה. באר שבע לא הפתיעה אותנו, למדנו אותה והיינו עדיפים. אני חושב שכקבוצה אנחנו צריכים לחזור ללבסקי הישנה. קשה לנצח אותנו, אנחנו יחד כבר שנתיים וחזקים, יש לנו ביטחון – עכשיו עלינו להתקדם".

הדאגה העיקרית של לבסקי היא בנוגע לפציעות, כאשר המגן הימני ז'רמי פטריס כלל לא הגיע לישראל ומי שהחליף אותו, שחקן הכנף מרין פטרוב, נפצע בעצמו ונאלץ לצאת בדקה ה-35, כמה דקות אחרי שנפגע מרועי גורדנה. פטריק-גבריאל גאלצ'ב, המגן שנכנס במקומו, היה שחקן ההגנה היחיד על הספסל שכן גם הבלם כריסטיאן דימיטרוב מושבת כבר שבוע וחצי ולא יהיה כשיר לגומלין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי