מפלצת מהמיתולוגיה היוונית: "בריניולי שמר את מכבי חיפה על אפס"

play
דין דוד מאוכזב עם שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
צפו: דוד וחלאילי החמיצו, מכבי חיפה סיימה בתיקו ביתי נגד פנאתינייקוס 02:58

שוער פנאתינייקוס סחט מחמאות אחרי ההופעה נגד האלופה הישראלית: "כמו קרברוס האגדי. משחק מושלם ועוד רשת נקייה. ציון 10"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

פנאתינייקוס אמנם לא הרשימה אמש (חמישי) ב-0:0 שלה נגד מכבי חיפה בישראל, אבל ביוון התלהבו מכך שהקבוצה שוב שמרה על רשת נקייה וגם מדורגת ראשונה בבית ו' של הליגה האירופית. האלופה הישראלית הייתה עדיפה ברוב שלבי המשחק, הגיעה לכמה מצבים מצוינים, אבל נבלמה כמה פעמים על ידי השוער האיטלקי אלברטו בריניולי.

בריניולי עמד במוקד הסיקור אחרי שריקת הסיום. ב-SPORT24 הגדירו אותו כ"קרברוס", המפלצת האגדית מהמיתולוגיה היוונית – כלב הציד בעל שלושת הראשים של אל השאול האדס, שהיה השומר בשער הממלכה שלו.

ב-SDNA הוסיפו: "בריניולי המדהים רשם הופעה גדולה. השוער האיטלקי הכריז על נוכחות בכל פעם שפנאתינייקוס הייתה זקוקה לו".

ב-sport-fm בחרו בשוער האיטלקי לאיש המשחק וכתבו: "בריניולי השאיר את מכבי חיפה על אפס. הוא סיפק כמה הצלות חשובות – עם הידיים והרגליים – והוכיח שהוא בכושר מצוין. השוער האיטלקי עדיין לא ספג בשלב הבתים".

באתר האוהדים newspao, שמכסה את פנאתינייקוס, העניקו לשוער ציון 10 והסבירו: "הוא שוב היה מושלם, הציל לפחות 5 מצבים מצוינים ושמר על רשת נקייה".

אלברטו בריניולי שוער פנאתינייקוס הודף
בריניולי מתסכל את מכבי חיפה אמש | מאור אלקסלסי

בריניולי בן ה-32 הגיע לפנאתינייקוס לפני שנתיים, אחרי נדודים ארוכים שכללו בין היתר את טרנאנה, אמפולי, פאלרמו, בנבנטו, פרוג'ה, סמפדוריה ולגאנס. את עיקר הניסיון שלו צבר בסרייה B, אבל ביוון הוא נחשב לשוער מוערך מאוד. בליגה היוונית רשם 64 הופעות ושמר על רשת נקייה ב-38 מתוכן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי