פנאתינייקוס בהלם: "טעויות טרגיות". אייטור: "אני שבור"

play
פייר קורנו, דין דוד שחקני מכבי חיפה עם ברנרד שחקן פנאתינייקוס | רויטרס
צפו: קורנו בישל פעמיים, מכבי חיפה רשמה ניצחון ענק על פנאתינייקוס 03:07

ביוון לא האמינו שמוליכת הליגה תופתע על ידי מכבי חיפה: "הפסד לקבוצה הכי גרועה בבית". הספרדי: "ניסינו הכול מול יריבה ברמה גבוהה". יואנידיס: "הם כבשו בהרמה הראשונה לרחבה"

(גודל טקסט)

הלם בפנאתינייקוס בעקבות ההדחה מאירופה בידי מכבי חיפה. מוליכת הליגה היוונית הייתה הפייבוריטית לסיים במקום השלישי בבית ו' של הליגה האירופית והייתה צריכה רק נקודה בבית הערב (חמישי), אבל אלופת ישראל ניצחה אותה 1:2 באתונה ושלחה אותה להתרכז במסגרות המקומיות בלבד. "הדחה כואבת בעקבות טעויות טרגיות", סיכמו ב-SDNA.

ב"ספורטיים" קטלו: "פנאתינייקוס הדיחה את עצמה. היא פגשה את הקבוצה הכי גרועה בבית ואיכשהו הצליחה להפסיד ולהיפרד מאירופה בדרך הכי גרועה שישי. מכבי חיפה לא הייתה טובה יותר, אבל הייתה יותר מאורגנת, יותר מרוכזת ונהנתה גם מיותר מזל".

מי שחטף אש הוא יורי לודיגין, שערך את הבכורה האירופית שלו בשערה של פנאתינייקוס, חמש שנים וארבעה חודשים אחרי הפעם הקודמת ששיחק במפעל יבשתי (במדי זניט מול דינמו מינסק באוגוסט 2018). "יציאה אסון, הוא ושנקפלד קרסו", נכתב ב"ספורטיים".

איבן יובאנוביץ' מאמן פנאתינייקוס
למזלו, בליגה הוא במקום הראשון. איבן יובאנוביץ' | רויטרס

הספרדי אייטור הודה: "לילה קשה, אני שבור. ניסינו הכול, אבל בלתי מקבל על הדעת לספוג שערים כאלה. זה לילה קשה לנו ולאוהדים. פגשנו יריבה ברמה גבוהה שהתגוננה עם 10 שחקנים ברחבה. החמצנו הרבה. יש מה ללמוד מהמשחק הזה. עכשיו ננסה להיאבק על האליפות הגביע".

פוטיס יואנידיס, כובש השער המצמק: "כל המאמץ לא נחשב אם התוצאה לא כפי שרצינו. לא משנה מה נגיד, אנחנו יודעים שרצנו ונלחמנו, אבל זה לא הספיק. מה שקובע זו התוצאה, ואנחנו הפסדנו. ספגנו שערים קלים מדי, הם כבשו בהרמה הראשונה לרחבה. אנחנו חייבים להשתפר בהרבה תחומים, זה ברור לכולנו. חבל שסיימנו בצורה כזו מאכזבת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי