הרים את ידו "לתת כיף" לשופט והורחק: צפו באירוע המשעשע

אלווין צ'פארקוילייב, שחקנה של קרבאח, כבר חגג עם אנתוני טיילר את ביטול הכרטיס הצהוב, אך האנגלי שלף לו מיד אדום בבלבול של המגן האזרי

(גודל טקסט)

העונה המדהימה של צ'אבי אלונסו ובאייר לברקוזן המשיכה אתמול (חמישי) עם מהפך מדהים על קרבאח בגומלין שמינית גמר הליגה האירופית ועלייה לרבע הגמר. הקבוצה של המאמן הספרדי סופרת כבר 37 משחקים רצופים ללא ניצחון, ואתמול היא כבר נקלעה לפיגור כפול מול 10 שחקנים של האלופה האזרית, אך מהפך מדהים בכיכובו של פטריק שיק עם שני שערים בתוספת הזמן, העניקו ללברקוזן את הכרטיס לשלב הבא במפעל.

הרגע ששינה אולי את המשחק, על אף השער השני שהגיע מאוחר יותר של קרבאח, הוא ההרחקה של אלווין צ'פארקוילייב. המגן השמאלי האזרי ראה כרטיס צהוב מאנתוני טיילור בדקה ה-61, אך אחרי בדיקה של שופטי המסך, שופט הפרמיירליג הבכיר נקרא לצפות במהלך שוב, בחר לבטל את הכרטיס הצהוב ושלף אדום ישיר.

האירוע לא הסתיים כאן, כשברגע שטיילור האנגלי שב לכר הדשא מצפייה במסך ה-VAR, צ'פארקוילייב התלהב שהכרטיס הצהוב שלו התבטל והרים את ידו לכיוונו של טיילור על מנת "להביא לו כיף" עם היד, אך האנגלי באותו רגע סימן לו שהצהוב בוטל ושלף לו אדום ישיר שתיסכל את המגן האזרי עם ירידתו לחדר ההלבשה.

באייר לברקוזן תוגרל היום (14:00, ספורט1) לשלבי רבע וחצי גמר הליגה האירופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי