סולומון עשוי לפגוש את באזל, יונייטד תתמודד נגד בשאקשהיר?

רבע גמר הליגה האירופית | UEFA via Getty Images

הישראלי היחיד בליגה האירופית צריך לגבור על וולפסבורג כדי לפגוש ככל הנראה את השווייצרים, השדים האדומים צפויים לפגוש את הטורקים ובחצי הגמר עשויה לחכות להם אחת מבין וולבס, סביליה או רומא. להגרלה המלאה

(גודל טקסט)

שעה קלה לאחר שנערכה הגרלת משחקי רבע וחצי גמר ליגת האלופות, נערכה הגרלת שלבי ההכרעה גם בליגה האירופית, מפעל שגם הוא יתחדש בתחילת אוגוסט לאחר כחמישה חודשי פגרה וייערל במתכונת "פיינל 8".

במוקד הגרלת רבע הגמר, מנור סולומון, שנעדר מה-1:2 של שחטאר דונייצק בגרמניה על וולפסבורג, כשיר כמובן ואם יחד עם קבוצתו יעפיל לשלב שמונה האחרונות, צפוי לפגוש את באזל השוויצרית, שהביסה 0:3 את איינטרכט פרנקפורט במשחק הראשון.

עוד ברבע הגמר, מנצ'סטר יונייטד, שדרסה 0:5 את לאסק לינץ האוסטרית במשחק הראשון, צפויה לפגוש ברבע הגמר את המנצחת בין איסטנבול בשאקשהיר הטורקית לפ.צ קופנהאגן הדנית, אחרי שבמשחק הראשון הטורקים ניצחו 0:1 בביתם.

המנצחת בין אינטר לחטאפה, מפגש שיוכרע ב-90 דקות בגרמניה, תתמודד מול את המנצחת בין גלאזגו ריינג'רס לבאייר לברקוזן. מי שתעלה מבין אולימפיאקוס ו-וולבס מצמרת הפרמיירליג, שנפרדו ב-1:1 ביוון, תשחק נגד סביליה או רומא, שתי קבוצות שגם הן ייפגשו פעם אחת בלבד בגרמניה כדי להכריע את זהות העולה.

הגרלת רבע הגמר

וולפסבורג/שחטאר דונייצק – איינטרכט פרנקפורט/באזל

לאסק לינץ/מנצ'סטר יונייטד – בשאקשהיר/קופנהאגן

אינטר/חטאפה – גלאזגו ריינג'רס/באייר לברקוזן

אולימפיאקוס/וולבס – סביליה/רומא

הגרלת חצי הגמר

אולימפיאקוס או וולבס / סביליה/רומא – לאסק לינץ או מנצ'סטר יונייטד / בשאקשהיר או קופנהאגן

אינטר או חטאפה / ריינג'רס או לברקוזן – וולפסבורג או שחטאר / פרנקפורט או באזל

מנור סולומון חוגג עם שחקני שחטאר
מנור סולומון חוגג עם שחקני שחטאר | OLI SCARFF / Contributor

משחקי רבע הגמר ייצאו לדרך ב-10 וב-11 באוגוסט וכמו בליגת האלופות והטורניר יסתיים בשיטת "פיינל 8" – משמע שמרבע הגמר כל המשחקים ייערכו בגרמניה, במגרשים של שאלקה, דואיסבורג, דיסלדורף וקלן (בו גם ישוחק הגמר ב-21.8) בשיטת נוק-אאוט וכמובן ללא קהל.

בניגוד לליגת האלופות, בליגה האירופית העניינים יותר מורכבים: כמו בליגת האלופות, גם בליגה האירופית עדיין לא הושלמה תמונת שמינית הגמר, אלא שהשוני הגדול הוא שכאן ישנם משחקים שאפילו המפגש הראשון בשלב 16 האחרונות לא נערכו. לכן, המשחקים בין אינטר לחטאפה ובין סביליה לרומא יוכרעו במשחק נוקאאוט בודד בגרמניה ולא כמו שאר משחקי גומלין שמינית הגמר, שייערכו במגרשים של הקבוצות הביתיות ב-5 וב-6 באוגוסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי