סולומון: "נעשה את הכל כדי להגיע לגמר הליגה האירופית"

מנור סולומון חוגג עם שחקני שחטאר | Stanislav Vedmid/DeFodi Images via Getty Images

אחרי השער, היכולת המצוינת והעלייה לרבע הגמר ב-0:3 על וולפסבורג, הכוכב הישראלי של שחטאר הצהיר כוונות והוסיף: "תמיד מנסה להבקיע או לבשל, הצלחתי לעשות את זה גם עכשיו וגם בליגת האלופות"

(גודל טקסט)

מנור סולומון לוהט. קשר שחטאר דונייצק סיים את העונה בליגה האוקראינית עם שני שערים ושלושה בישולים בארבעת מחזורי הסיום, והערב (רביעי) להט וכבש ב-0:3 של קבוצתו על וולפסבורג, שהעלה אותם על רבע גמר הליגה האירופית.

כוכב נבחרת ישראל נכנס כמחליף בדקה ה-77 במצב של 0:0 ומיד היה פעלתן. הוא החל את המהלך שהוביל לשער הראשון כשהשתחרר בצורה נפלאה משמירה של שלושה שחקנים וכבש את ה-0:2 עם סיומת נאה מתוך הרחבה. הדבר המשיך את העונה האירופית הנפלאה שלו, כשכזכור, בשלב הבתים של ליגת האלופות הוא כבש עבור שחטאר שער ניצחון ב-1:2 על אטאלנטה ואף השיג נקודה יוקרתית מול מנצ'סטר סיטי כשהשווה ל-1:1 באתיחאד.

מחר תתברר מי תהיה היריבה של סולומון בשלב שמונה האחרונות של המפעל במשחק בין באזל לפרנקפורט, וזו צפויה להיות הקבוצה משווייץ, שמחזיקה ביתרון משמעותי של 0:3 מהמשחק הראשון. הישראלי דיבר לאחר ההופעה הנהדרת מול וולפסבורג ואמר: "אני לא יודע איזו קבוצה עדיף לנו לקבל בשלב הבא, כי עוד לא ניתחנו אף אחת. בכל מקרה, לא משנה את מי נפגוש, ניתן את המקסימום".

"אנחנו מאמינים בעצמנו וניתן את כל כולנו כדי להגיע לגמר. אנחנו מוכנים להילחם מול כל יריבה שנצטרך להתמודד מולה", הוסיף סולומון.

מנור סולומון | Stanislav Vedmid/DeFodi Images via Getty Images

השחקן בן ה-21 נשאל על המוטיבציה המיוחדת שלו במפעלים האירופיים והאם הוא הג'וקר של המאמן מהספסל. "אני לא יודע אם אני ג'וקר", ענה הקשר. "בכל פעם שאני על המגרש אני מנסה לעזור לחבריי לקבוצה. אני תמיד מנסה להבקיע או לבשל, והצלחתי לעשות את זה גם בליגת האלופות ועכשיו גם בליגה האירופית. אני מקווה שזה יימשך".

שחקני שחטאר דונייצק חוגגים | SERGEI SUPINSKY/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי