מרסיאל שובר שיאים, סולשיאר: "היה לילה מוצלח"

החלוץ הצרפתי הפך למלך שערי הקבוצה העונה עם 23 כיבושים - הכמות אותה כבש בשתי העונות הקודמות. הנורבגי אישר את עזיבתו הסופית של אלכסיס לאינטר. בתקשורת החמיאו: יונייטד רוצה ויכולה לסיים את בצורת התארים"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד כבר הבטיחה למעשה את ההעפלתה לרבע גמר הליגה האירופית אחרי ה-0:5 המוחץ במשחק הראשון, אך השדים האדומים שמחו לנצח גם בגומלין נגד לאסק לינץ (1:2) על אף שנקלעו לפיגור. בעשרת המשחקים נגד יריבות מאוסטריה, הקבוצה מעולם לא הפסיד. מעבר לכך, עם 23 שערים במפעל, יונייטד מציגה את ההתקפה הטובה ביותר בליגה האירופית. ואם כבר התקפה, אנטוני מרסיאל הגיע ל-23 שערים, בדיוק כמו השנתיים הקודמות גם יחד.

זה היה גם זמן טוב עבור שחקני הספסל. מי שהתרגש במיוחד הוא ג'סי לינגארד שכבש פעמיים ברציפות לראשונה מאז דצמבר 2018. חואן מאטה שמר על מספריו המרשימים בליגה האירופית והגיע לחמישה בישולים העונה (שניים אתמול), יותר מכל אחד אחר. הקבוצה השתמשה כבר ב-38 שחקנים במפעל – המספר הגבוה ביותר.

אולה גונאר סולשיאר אמר: "חלק מהבחורים האלה לא שיחקו הרבה מאוד זמן וזה בא לידי ביטוי. אבל ניצחנו, נער צעיר זכה להופעת בכורה כך שזה היה לילה מוצלח. בשבילי זה היה תרגול טובה, עבדנו קשה, ואנחנו עם הפנים לקופנהאגן".

אולה גונאר סולשיאר. מרוצה | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

"הייתי מאוכזב אם הוא היה שמח לרדת מכר הדשא", אמר הנורבגי כשנשאל על ההתנהגות המצערת של לינגארד שזעם לאחר החלפתו. קשר העבר של המועדון והפרשן בהווה, פול סקולס משוכנע שההחלטה של המאמן להחליפו מרמזת על כך שעתידו רחוק מאולד טראפורד.

על הבכורה של טדן מנגי בן ה-19: "הוא מנהיג, בלם טוב שאנחנו מאוד מאמינים בו. הוא מהיר וחזק, טוב מאוד ביציאה עם הכדור קדימה. הוא שחקן טוב". עוד אמר שויקטור לינדלוף אמור להיות כשיר לשלב רבע הגמר ושהוא שמח עבור אריק בייאי שהיה יכול לשחק לאחר הפציעות הרבות שעבר. כמובן שהוא נשאל על ג'יידון סאנצ'ו ואמר: "אנחנו בודקים את כל האפשרויות לצירוף שחקנים, לא אדבר על שחקנים שהם לא שלנו".

המאמן אישר את העברתו של אלכסיס סאנצ'ס לאינטר: "יש עוד פרטים קטנים לסגור, אבל הוא נהנה מהזמן שלו שם ומדובר במהלך טוב עבורו. הוא שחקן בכיר שאנחנו רוצים לראות אותו משחק כפי שהוא יודע. זה לא קרה אצלנו, מכל סיבה שהיא, אבל הוא שחקן גדול.

"יונייטד רוצה ויכולה לסיים את ההמתנה בת השלוש שנים לתואר. אמנם זה מפתה לחשוב שיונייטד לא תתייחס למפעל הזה ברצינות כשהמקום בצ'מפיונס מובטח, אולם אסור להתעלם מההיסטוריה של המועדון, נכתב ב-"BBC". מאטה זכה לשבחים: "הוא כבר בן 32, הגעתו הייתה בלתי נשכחת. קשה לראות אותו משפיע רבות על הקבוצה לאור הקצב שלו, אבל כשהוא משחק, הוא משחק עם המוח והראה שוב שאפשר לסמוך עליו". ב"דיילי מייל" נכתב: "מרסיאל ממשיך את העונה הטובה שלו ועוזר לקבוצה להשלים קאמבק. יונייטד תיסע לקופנהאגן כפייבוריטית לאחר ניצחון מצטבר מרשים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי