לברקוזן השלימה ניצחון כפול על ריינג'רס, תפגוש את אינטר ברבע הגמר

בוס והאברץ עדיין מפנטזים על כרטיס לליגת האלופות: דיאבי העניק 0:1 ביתי על הקבוצה מגלאזגו ו-1:4 בסיכום צמד המפגשים בדרך לקרב מסקרן מול הנראזורי בשלב שמונה האחרונות

(גודל טקסט)

פטר בוס סיים את הבונדסליגה רק במקום החמישי, אך הוא עדיין מפנטז על השגת הכרטיס לליגת האלופות באמצעות זכייה בליגה האירופית. כמעט חמישה חודשים לאחר שניצחה 1:3 בסקוטלנד ועשתה צעד משמעותי להבטחת הכרטיס לשלב הבא, באייר לברקוזן השלימה הערב (חמישי) את המשימה והעפילה לרבע הגמר לאחר 0:1 על גלאזגו ריינג'רס והמאמן סטיבן ג'רארד בגומלין שמינית הגמר.

ריינג'רס הגיעה להתמודדות בגרמניה בידיעה שהיא חייבת לכבוש לפחות שלושה שערים ושפת הגוף של הסקוטים שידרה מן הרגע הראשון חוסר אמונה. זהות העולה לרבע הגמר לא הוטלה בספק ולו לרגע. בשלב שמונה האחרונות תחכה ללברוקזן משוכה רצינית בדמות אינטר האיטלקית, אולי הפייבוריטיות הגדולה ביותר לזכייה במפעל.

לברקוזן שלטה בכר הדשא ב-45 הדקות הראשונות והגיעה למספר מצבים מסוכנים, אך קאי האברץ ירה טיל למשקוף ולאחר מכן לא היה מספיק מרוכז והחמיץ ברשלנות באחד על אחד מול השוער. בדקה ה-51 הסכר נפרץ, כאשר מוסא דיאביהצעיר לא התקשה מול השוער, הבקיע את שער הבכורה שלו בזירה האירופית והעלה את הגרמנים ליתרון מוצדק שנשמר עד הסיום.

פטר בוס, שחקני באייר לברקוזן | MARTIN MEISSNER / Contributor
מוסא דיאבי חוגג עם שחקני לברקוזן | Pool / Pool

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי