וולבס ניצחה את אולימפיאקוס והעפילה, באזל תפגוש את סולומון ברבע הגמר

ראול חימנס | Laurence Griffiths / Staff

תמונות העולה הושלמה: בשיניים, הזאבים השיגו 0:1 על היוונים בדרך לקרב מסקרן מול סביליה בשלב הבא. השווייצרים השלימו ניצחון כפול על פרנקפורט, יפתיעו גם את שחטאר דונייצק?

(גודל טקסט)

תמונות העולה לרבע גמר הליגה האירופית הושלמה הלילה (חמישי) עם שני המשחקים האחרונים, בסיומם וולבס ובאזל העפילו לשלב שמונה האחרונות. הזאבים היו פחות טובים, אך גברו 0:1 על אולימפיאקוס והשיגו את הכרטיס בזכות 1:2 בסיכום צמד המפגשים ואילו השווייצרים ניצחו 0:1 בבית מול פרנקפורט, אחרי 0:3 אדיר במשחק הראשון בגרמניה.

וולבס תפגוש ברבע הגמר את סביליה החזקה, שיאנית הזכיות של התחרות, שטיילה הערב עם 0:2 קל מול רומא. באזל, הפתעת המפעל העונה, תתמודד מול מנור סולומון ושחטאר דונייצק שהעפילו אתמול לאחר 0:3 גדול על וולפסבורג ותצוגה נהדרת של הקשר הישראלי שעלה מהספסל וסחף את קבוצתו לניצחון.

אחרי שמונה דקות של כדורגל, וולבס ניצלה טעות קשה של שוער אולימפיאקוס שלא הרחיק כדור פשוט וגרם לפנדל, אותו ראול חימנס הבקיע בקלילות והעלה את מאזנו העונה לעשרה שערים בליגה האירופית (כולל המוקדמות). היוונים ניסו לכפות הארכה, אך מערכת ה-VAR פסלה שער של מאדי קמארה בגין נבדל, רוי פטריסיו הצטיין בין הקורות של הזאבים והתוצאה נשמרה עד הסיום.

צפו בניצחון של וולבס על אולימפיאקוס

במשחק המקביל, שהתנהל על מי מנוחות בעקבות התוצאה מהמשחק הראשון, באזל השיגה 0:1 על פרנקפורט משער של פביאן פריי בדקה ה-88 וטיילה אל עבר רבע הגמר, כאמור בעיקר בזכות ה-0:3 הגדול מההתמודדות שנערכה בגרמניה לפני כחמישה חודשים.

ראול חימנס | Matthew Ashton – AMA / Contributor

רבע גמר הליגה האירופית:

באייר לברקוזן – אינטר

סביליה – וולבס

שחטאר דונייצק – באזל

מנצ'סטר יונייטד – קופנהאגן

צפו בתקציר הניצחון של באזל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי