דז'קו נגד פונסקה: "סביליה אכלה אותנו, הוא היה צריך לשנות שיטה"

אדין דז'קו, פאולו פונסקה | WOLFGANG RATTAY / Contributor

חלוץ רומא אחרי ההפסד לאנדלוסים, במהלכו האיטלקים לא בעטו למסגרת: "לא הופענו, היינו צריכים לשחק יותר עליי". מאמנו הגיב: "לא הייתה שום סיבה שאשנה טקטיקה. הפסדנו לקבוצה טובה מאיתנו, זו המציאות"

קבוצות: רומא סביליה
(גודל טקסט)

אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים תוך 11 ימים, רומא התשושה סיימה אתמול (חמישי) את דרכה בליגה האירופית עם 2:0 מאכזב ומעליב מול סביליה בשמינית הגמר. זו לא ההדחה, אלא הדרך: הקבוצה מבירת איטליה לא סיפקה אף בעיטה למסגרת לעומת עשרה ניסיונות של האנדלוסים ולמעשה היא לא הופיעה להתמודדות שנערכה בדואיסבורג שבגרמניה בגלל משבר הקורונה.

זו הייתה ההדחה השמינית ברציפות של רומא בשמינית הגמר של המפעל השני בחשיבותו (ליגה אירופית וגביע אופ"א). "גם אני מאוד מאוכזב, אבל אני חייב לומר שהגיע לנו להפסיד את המשחק", אמר בסיום מאמן רומא פאולו פונסקה, שלא התבייש להודות: "כרגע, סביליה קבוצה טובה מאיתנו, הם שיחקו הרבה יותר טוב ועלינו לקבל את העובדה שיש להם עליונות עלינו. עשינו כל מה שהיינו יכולים, אך היה קשה מאוד מול קבוצה חזקה מאיתנו".

צפו בסביליה מטיילת מול רומא בדרך לרבע

מי שלקחו קשה את ההפסד הם לורנצו פלגריני ואדין דז'קו, שהעבירו ביקורת על מאמנם וטענו שהקבוצה לא הייתה מוכנה מבחינה טקטית ולא ביצעה שינויים גם לאחר שהתברר כי השיטה אינה עובדת. "אני האחראי העיקרי לכך", הבהיר פונסקה: "עלינו להודות שסביליה פשוט טובה מאיתנו, זו המציאות. הייתי מקבל את אותן החלטות שוב. ניצחנו לאחרונה כמה משחקים בליגה, כך שלא הייתה לי שום סיבה לשנות. עלינו לקבל את העובדה שהפסדנו לקבוצה ששיחקה טוב יותר, ללא תירוצים".

דז'קו תקף: "לרגע לא היינו במשחק והמשכנו לנסות באותה דרך ואותה שיטה במשך 90 דקות. הם אכלו אותנו בכל חלק של המגרש. הם היו מוכנים יותר, שיחקו טוב יותר, בכושר טוב יותר. רצינו להחזיק בכדור אך זה לא התאפשר בגלל הלחץ שלהם. היינו צריכים להשתמש ביכולת שלי לקבל כדורים עם הגב לשער. עלינו לשאול את עצמנו כמה שאלות רצינות מאוד בעקבות ההופעה הזאת. אני מאוכזב, כי שיחקנו רע ולא הופענו, נכשלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי