אינטר מתכוננת ללברקוזן, בוס: "השיטה שלהם יכולה לעזור לנו"

פטר בוס | MARTIN MEISSNER/POOL/AFP via Getty Images

סגנית אלופת איטליה תפגוש את הגרמנים (שני, 21:50 בספורט4) ברבע גמר הליגה האירופית. קונטה עשוי לעלות עם אותו הרכב שניצח את חטאפה, אריקסן וסאנצ'ס יסופסלו. המאמן ההולנדי: "אינטר היא לא הקבוצה הטיפוסית"

(גודל טקסט)

לאחר שהדיחה את חטאפה עם 0:2 חלק על אדמת גרמניה, אינטר של אנטוניו קונטה תתמודד מחר (שני, 21:50 בספורט4) נגד באייר לברקוזן במסגרת טורניר רבע הגמר של הליגה האירופית.

הנראזורי נמצאים בתקופה טובה. לפי התחזיות, המאמן האיטלקי צפוי לשמור על אותם ה-11 שגברו על הספרדים ללא כל בעיות. פירוש הדבר הוא שכריסטיאן אריקסן, שכבש את השער השני לאחר שעלה מהספסל, וכן אלכסיס סאנצ'ס שהאריך את חוזהו בקבוצה – לא יפתחו בהרכב.

לגבי החוד ההתקפי, רומלו לוקאקו, שכבש בכל שמונת משחקיו האחרונים במפעל, (11 שערים בסך הכל), שוב יהיה שחקן המפתח בזמן שמתיאס וסינו וסטפנו סנסי הפצועים ייעדרו.

לקראת המשחק אמר אנטוניו קונטה לאופ"א: "להתקדם שלב באירופה זה תמיד חשוב למועדון כמו אינטר ומאפשר לנו לצבור ניסיון. אני רגוע כשאני רואה את השחקנים שלי משחקים ברצון, נחישות ואגרסיביות. אנחנו משתפרים והופכים לקבוצה קשוחה. אני רואה את כולם לוקחים חלק בפרויקט שלנו ואני שמח על כך".

רומלו לוקאקו | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

מן העבר השני, הגרמנים השלימו ניצחון כפול על ריינג'רס הסקוטית, ולקראת ההתמודדות פטר בוס יחסר את הקשר צ'ארלס ארנגיס המורחק. בנוסף, גם נאדים אמירי לא ישחק בשל חובת בידוד שהוא מקיים בשל העובדה שנחשף לחולה קורונה מאומת.

"פילוסופיית המשחק שלנו היא כדורגל התקפי ואטרקטיבי, להבקיע שערים. זה החזון שלנו". אמר המאמן פטר בוס לקראת המשחק. "יריבות איטלקיות עושות הגנה מעולה, אבל אינטר לא הקבוצה הטיפוסית, היא מפעילה לחץ גבוה בלי לחכות מאחורה, ואולי זה יוכל לעזור לנו".

בעניין נוסף, המשחק מחר בדיסלדורף ייתן הזדמנות טובה לקאי האברץ להוכיח לקבוצות הגדולות באירופה עד כמה הוא מוכשר. העונה הוא כבר כבש 17 שערים ובישל תעשה נוספים ב-44 הופעות בלברקוזן. בליגה האירופית יש לו שלושה שערים ושני בישולים עד כה.

קאי האברץ | Sascha Schuermann/Pool via Getty Images

מלבד הניצחון 0:2 נגד באיירן מינכן בגמר ליגת האלופות ב-2010ף, אינטר סובלת נגד יריבות גרמניות. שנה לאחר מכן היא הודחה ברבע הגמר על ידי שאלקה, דווקא אחרי שעברה את אותה באיירן שוב (ספגה תבוסה 5:2 נגד שאלקה בסן סירו).

ב-2015 נכנעה לוולפסבורג בליגה האירופית והעונה דורטמונד הקדימה אותה בשלב הבתים בליגת האלופות ושלחה אותה לליגה האירופית. מבחינה היסטורית, זו תהיה ההופעה העשירית של סגנית אלופת איטליה בשלב רבע גמר הליגה האירופית, ועד כה היא עברה בשבעה מקרים. ב-2003/04, מנגד, הודחה לאחר הפסד כפול למארסיי.

הרכבים משוערים

אינטר: סמיר הנדנוביץ', דייגו גודין, סטפן דה פריי, אלסנדרו באסטוני, דנילו דאמברוסיו, ניקולו בארלה, מרסלו ברוזוביץ', רוברטו גאליארדיני, אשלי יאנג, לאוטרו מרטינס, רומלו לוקאקו

באייר לברקוזן: לוקאס הרדצקי, לארס בנדר, סבן בנדר, אדמונד טפסובה, וונדל, יוליאן באומגרטלינגר, אסקיאל פלאסיוס, מוסא דיאבי, קאי האברץ, לאון ביילי, קווין וולאנד.

אנטוניו קונטה | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי