סולשיאר: "ברונו פרננדש מתאמן על ארבע שיטות שונות לבעוט פנדל"

הפורטוגלי כבש מ-11 מטר בפעם ה-18 ברצף וזכה לשבחים ממאמן מנצ'סטר יונייטד, שעלתה לחצי גמר הליגה האירופית עם 0:1 על קופנהאגן לאחר הארכה: "משחק שהסבלנות ניצחה". מרסיאל שהוכשל התבדח: "בפעם הבאה אני בועט"

(גודל טקסט)

יום לא פשוט עבר אתמול (שני) על מנצ'סטר יונייטד. דורטמונד הודיעה כי ה-10.8 הוא התאריך האחרון בו היא תנהל מו"מ על מכירתו של ג'יידון סאנצ'ו ונראה כי עמדה באולטימטום שלה לאור העובדה שהכוכב הצעיר יצא למחנה אימונים ומיד לאחר מכן יצאה הצהרה מצד המועדון על כך שהוא בעונה הקרובה ילבש צהוב-שחור. יתרה מכך, אף נחשף כי סאנצ'ו האריך את חוזהו בסתר בקיץ שעבר עד 2023. אם לא די בכך, בשעות הערב הקבוצה הייתה קרובה מאוד לסיים את דרכה בליגה האירופית.

מנצ'סטר יונייטד זכתה להגרלה די נוחה על הנייר ברבע גמר המפעל ופגשה את קופנהאגן הדנית במשחק שנערך בגרמניה, אבל נזקקה ל-120 דקות כדי להבטיח את מקומה בין ארבע האחרונות – ורשמה ניצחון נוסף הודות לכדור עונשין מ-11 מטרים.

בדקה ה-95, חמש דקות בתוך ההארכה, ספק הוכשל אנתוני מרסיאל ברחבה ומי אם לא ברונו פרננדש, "אמן הפנדלים", דייק מהנקודה הלבנה כדי לקבוע 0:1 בסיום – הפנדל ה-21 העונה של מנצ'סטר יונייטד בכל המסגרות! בחצי הגמר עשויה לפגוש יונייטד את וולבס, מה שיהיה המפגש החמישי של השתיים העונה בכל המסגרות אם כן – שני משחקי פרמיירליג הסתיימו בתיקו, גם המשחק בסיבוב השלישי בגביע ובגומלין שלו שנערך באולד טראפורד ניצחה מנצ'סטר 0:1.

במסיבת העיתונאים לאחר המשחק, המנג'ר אולה גונאר סולשיאר הודה כי לא במקרה הפורטוגלי זכה לכינוי כזה אחרי 18 פנדלים מדויקים ברציפות (בסך הכל החטיא שני פנדלים מתוך 29 האחרונים) – הוא מתאמן באימונים על ארבע שיטות שונות לבעוט פנדלים ומציב לשוערים שמולו משימה כמעט בלתי אפשרית לנסות להבין כיצד ולאן הוא מתכוון לבעוט: "ברונו כבר יודע שהשוערים מחכים לראות לאן הוא בועט, ככה הוא גם בעט נגד טוטנהאם. הוא מתאמן על זה והוא בטוח יותר טוב ממה שאני הייתי".

על המשחק הוסיף המנג'ר: "זה היה משחק שהסבלנות ניצחה אותו. היה חשוב לא לבצע טעויות ולהמשיך להגיע למצבים. אנתוני (מרסיאל), מייסון (גרינווד), מרקוס (ראשפורד) וגם ברונו הם שחקנים שיוצרים מצבים בכל משחק ויכול להיות שהיינו זקוקים למשחק כזה. היינו צריכים את השער והרגשנו שב-30 דקות של הארכה נשיג אותו".

סולשיאר גם החמיא למרסיאל: "זה נכון שהוא צריך היה להבקיע, אבל יש זמנים שפשוט אי אפשר לעצור אותו. כשהוא מקבל את הכדור לרגל, הוא פשוט יכול לעבור דרך אנשים. הדבר האחרון שהיה חסר לו זה לשים את הכדור ברשת". הצרפתי התבדח בסיום וכתב לפרננדש: "שוב אני נותן לך לבעוט פנדל, בפעם הבאה אני בועט", והוסיף אימוג'ים צוחקים.

מרסיאל צוחק עם ברונו פרננדש
מרסיאל צוחק עם ברונו פרננדש | אינסטגרם

אגב, סולשיאר סירב להתייחס לסוגיית ג'יידון סאנצ'ו ורק אמר: "אתם יודעים שאני לא יכול להתייחס לשחקנים שנמצאים תחת חוזה בקבוצות אחרות". עם זאת, הוא אולי רמז על הישארות של פול פוגבה בחוזה חדש, כאשר טען שאלוף העולם יהיה עוד כמה שנים טובות במנצ'סטר יונייטד. בחודשים האחרונים דווח שהצדדים מנהלים מו"מ על הארכת החוזה של הקשר, שככל שידוע בשלב זה יסתיים בקיץ 2021.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי