לוקאקו מתקרב לרונאלדו ועקף את שירר, קונטה יוחלף בקונסייסאו?

המאמן שיבח את החלוץ שהגיע ל-31 שערים בכל המסגרות העונה, מרחק שלושה מהפנומן הברזילאי בעונת הבכורה שלו באינטר ב-1997/98. האקס יעזוב את פורטו ויעמוד על הקווים בסן סירו?

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

תשע דקות נפלאות היו אמש (שני) באצטדיון בדיסלדורף ברבע גמר הליגה האירופית בין אינטר לבאייר לברקוזן. הנראזורי כבשו פעמיים תוך שש דקות כבר בפתיחה, כאשר ניקולו בארלה בדקה ה-15 ורומלו לוקאקו בדקה ה-21 העלו את החבורה של אנטוניו קונטה ליתרון כפול ובטוח, אבל מי אם לא קאי האברץ הצעיר צימק במהרה, בדקה ה-24, כדי להחיות את הקרב על חצי הגמר.

אלא שלמרות ששוחקו מאז כ-70 דקות של כדורגל, לא נרשמו שערים עד הסיום ואינטר הדיחה את פטר בוס וחניכיו מהמפעל ולאחר עשור שבה למעמד של ארבע האחרונות במפעל אירופי.

קונטה סירב להתייחס לעתידו במועדון, כזכור הוא ביקר קשות את התנהלות ההנהלה עם סיום הסרייה A וטען כי רק לאחר סיום הליגה האירופית הצדדים ידונו בנושא, והתייחס רק למשחק: "הבחורים שיחקו מצוין היום. ביתרון של שני שערים היינו יכולים להראות יותר ביטחון ולשחק רגוע יותר, אבל אנחנו בחצי הגמר והמטרה היא לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר".

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | DEAN MOUHTAROPOULOS/POOL/AFP via Getty Images

אגב, הבוקר נטען בעיתון הפורטוגלי "א-בולה" כי אחד המועמדים להחליף את קונטה בתפקיד, אם אכן יעזוב בקרוב, הוא אקס הקבוצה וכיום מאמן פורטו, סרז'יו קונסייסאו. לפי הדיווח, קונסייסאו בן ה-45, שהוביל את פורטו לשתי אליפויות מאז מונה ב-2017, נפגש עם סוכנו בבלגיה ונמסר לו כי אינטר תצטרך לפצות את "הדרקונים" ב-20 מיליון יורו. במדי הנראזורי הוא שיחק בין 2001 ל-2003.

קונטה גם הרעיף שבחים על רומלו לוקאקו, מי שנזרק על ידי מנצ'סטר יונייטד והעונה במילאנו שוב מחורר רשתות: "קשה לי לדבר על שחקן באופן אישי אחרי הופעה כזו של כל הקבוצה, אבל בחיים לא ראיתי את רומלו בכושר כזה".

לוקאקו, שכבש 31 שערים העונה בכל המסגרות, נמצא במרחק שלושה שערים מהשוואת מספר השערים אליו הגיע רונאלדו הברזילאי בעונת הבכורה שלו בקבוצה (34 שערים ב-1997/98) והוא גם עקף אתמול את אלן שירר כשכבש תשעה שערים רצופים בליגה האירופית (אז עוד גביע אופ"א) – רצף שהחל בפברואר 2015 עוד כחלוץ אברטון. שירר, אגב, ייאמר להגנתו שהוא עשה זאת בעונה אחת, בעוד לוקאקו לא שיחק חמש שנים במפעל.

רומלו לוקאקו חוגג | MARTIN MEISSNER/POOL/AFP via Getty Images

בחצי הגמר תפגוש אינטר את המנצחת הערב בין שחטאר דונייצק ומנור סולומון לבאזל ולוקאקו סירב לומר את מי מהשתיים הוא מעדיף לקבל: "זה לא משנה וגם השיאים או המספרים שלי לא חשובים, מה שחשוב זה לנצח. בשבילי איש המשחק הוא בארלה, הוא באמת שחקן נהדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי